سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه فرارو

محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهر‌هایی که پاکزاد برای عکاسی به آن‌ها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهر‌های شمالی ایران اشاره کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران تحت رهبری کوروش کبیر نخستین امپراتوری واقعی جهان بود که مرکز آن در ایران قرار داشت و از اروپا تا مصر و هند امتداد یافته بود. کوروش چگونه ایران را «اولین امپراتوری جهان» کرد؟ ایران تحت رهبری کوروش کبیر نخستین امپراتوری واقعی جهان بود که مرکز آن در ایران قرار داشت و از اروپا تا مصر و هند امتداد یافته بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای نگهبان در روز 4 بهمن اعلام کرد که صلاحیت 138 نفر از داوطلبان انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تایید شده است. صلاحیت حسن روحانی و مصطفی پورمحمدی در این مرحله رد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکس زیر از ساختمان راه آهن تهران در سال 1325 است.

وب‌گاه گسترش

عضو هیئت اجرائی خانه کارگر استان قم عنوان کرد: سقوط ارزش واقعی حقوق و دستمزد کارگران در طول سال‌های متوالی، بدون در نظر گرفتن شوک‌های ارزی و تورم واقعی، تنها منجر به افزایش فقر کارگران می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس فراکسیون کارگری مجلس اعتقاد دارد: بر اساس برآوردها و پژوهش های صورت گرفته در مرکز پژوهش‌ها، سبد معیشتی کارگران حدود 21 میلیون تومان تخمین زده شده بنابراین حداقل مزد در سال 1403 باید 45 درصد افزایش داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

حرم مطهر حضرت معصومه (س)، بزرگترین و مهمترین جاذبه‌ی مذهبی قم به شمار می‌رود. این بنای باشکوه در مرکز شهر قم واقع شده و تاریخ بنای آن به قرن سوم هجری قمری باز می‌گردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصبانیت و سرخوردگی محمدرضا پهلوی از شکست دولت اسدالله علم در به کرسی نشاندن اصلاحات سیاسی و انتخاباتیِ دربار موجب شد اعلام «انقلاب سفید» کند و در پوستین رفراندم، اصلاحات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مدنظر آمریکایی‌ها را در ایران پیاده کند اما واکنش امام خمینی (ره) و به تاسی از ایشان سایر علما و بزرگان حوزه‌های علمیه جالب توجه بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

رییس جمهور در تماس‌های تلفنی فرارسیدن سال نو را به مقام معظم رهبری و مراجع تقلید تبریک گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

عکس زیر از ساختمان دادگستری تهران در سال 1325 است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکس زیر از کاخ گلستان در سال 1325 است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نوروز از جمله مضامینی است که طول سال‌هایی چند، دست‌مایه‌ی ارائه‌ی تحلیل‌های گوناگونی در سخنان رهبر انقلاب بوده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه کندوان از یک‌طرفه شدن محور کندوان از بالای محدوده طویر به سمت کرج و تهران خبر داد و گفت: «این محور به سمت شمال یکطرفه شده است.» همچنین بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، محدودیت تردد تمام وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس و آزادراه تهران - شمال در استان‌های مازندران، تهران و البرز اجرا شد.