سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در یادداشتی نوشت: آقای علم الهدی! حق دارید از داماد محترم دفاع کنید، اما در خطبه های نماز جمعه تقوا و صداقت و عقلانیت را منظور فرمایید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

سرهنگ منوچهر نصیری: در پی یک فقره قتل در سنوات گذشته و رسیدگی ماموران پلیس آگاهی به سرنخ‌هایی از این پرونده، عملیات تکمیلی آغاز شد.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری روز گذشته در سانحه تصادف جاده گرمسار به قم مجروح شد و متاسفانه همسر او در این سانحه دارفانی را وداع گفت.

وب‌گاه فرارو

پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با توضیح اینکه اجرای طرح یکطرفه شدن در آزادراه تهران شمال و جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب پیش‌بینی شده تا مسافران نوروزی بتوانند در مسیر برگشت به سفر خود ادامه دهند، اعلام کرد: در حال حاضر بیشترین ترافیک در جاده‌های شمالی قابل مشاهده است.

خبرگزاری تسنیم

مسئول اتاق عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: از ابتدای طرح نوروزی (24 اسفند) تا 3 فروردین، بطور متوسط دو میلیون و 12 هزار وسیله نقلیه، روزانه رفت و آمد بین استانی داشته اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان از ترخیص آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی از بیمارستان شهید بهشتی قم خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر آیت‌الله طه محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توهین مستقیم به علی پروین و حسن روشن. آن هم به دلیل اصرار مجری برای بیان خواننده مورد علاقه‌شان. مرتضی رضایی طی یادداشتی در خبرآنلاین نوشت: توهین مستقیم به علی پروین و حسن روشن. آن هم به دلیل اصرار مجری برای بیان خواننده مورد علاقه‌شان. اصرار مجری برنامه و پرسیدن سوال های بی ربط روی آنتن زنده! مگر مجله خانه و خانواده و بخش سرگرمی است که از دو اسطوره استقلال و پرسپولیس سوال می کنید خواننده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری خبر داد که آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی از بیمارستان شهید بهشتی قم ترخیص شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی، با اشاره به صدور هشدار سازمان هواشناسی، گفت: طبق هشدار هواشناسی، در روز یکشنبه، بارش شدید و رگباری باران - ورزش شدید باد - احتمال کولاک برف در مناطق کوهستانی، در استان‌های جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، غرب و جنوب لرستان، شمال و نیمه شرقی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری خبر داد که آیت‌الله طه محمدی از بیمارستان ترخیص شده است.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد محورچالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال دارای ترافیک سنگین است.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی تشدید بارش‌ها در 16 استان از بارش باران، برف و وزش باد شدید طی یکشنبه تا آخر هفته در اکثر مناطق کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری مقدس خبر داد.