سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از نهادهای مسوول خواستارم در مجازات عاملین این جنایت با دقت و سرعت اقدام کنند و این مفسدان را بر مبنای شرع و قانون به سزای عملشان برسانند.

وب‌گاه فرارو

«چارلز جیمز ویلز» انگلیسی در سفرنامه قاجاری‌اش درباره عادت و رسوم اجتماعی ایرانیان در ایام نوروز می‌نویسد: «هیچ فصلی از فصول مانند عید نوروز به درویشان خوش نمی‌گذرد و در هیچ ایامی مانند ایام عید آن‌ها نمی‌توانند تحصیل پول بنمایند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی کشور و بارش باران در برخی از مسیر‌ها گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیسی در خصوص نظارت بر روند قیمت‌گذاری و جلوگیری از هر گونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، گفت: در شرایطی که سوداگری و دخالت دشمن برای ایجاد اخلال در بازار وجود دارد، نظارت دولت در مواقع لازم برای احقاق حقوق مردم ضروری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی کشور و بارش باران در برخی از مسیر‌ها گزارش شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی کشور و بارش باران در برخی از مسیر‌ها گزارش شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اماکن متبرکه، هیئت‌ها و مساجد کشور همزمان با 15 ماه رمضان سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مجالس جشن و شادی برگزار می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر امور عشایر تهران گفت: نوروزگاه‌های عشایر استان تهران تا 15 فروردین دایر هستند و با اجرای برنامه‌های مختلف و عرضه تولیدات عشایر به مسافران نوروزی خدمات می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 20 کیلوگرم تریاک از یک خودرو خبر داد و گفت: این محموله قاچاق از وسایل یک باند قاچاقچی که سعی داشتند در پوشش خانواده و در حال سفر خود را نشان دهند، کشف شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 20 کیلوگرم تریاک از یک خودرو خبر داد و گفت: این محموله قاچاق از وسایل یک باند قاچاقچی که سعی داشتند در پوشش خانواده و در حال سفر خود را نشان دهند، کشف شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 20 کیلوگرم تریاک خبر داد و گفت: این محموله قاچاق از یک باند قاچاقچی در پوشش خانواده کشف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرشید ذبیحی مدیر امور عشایر تهران گفت: نوروزگاه‌های عشایری برپا شده در نقاط مختلف استان تا 15 فروردین با اجرای برنامه‌های مختلف و عرضه تولیدات عشایر، میزبان مسافران نوروزی هستند. وی افزود: در مبادی ورودی برخی از شهرستان‌های استان تهران سیاه چادر‌هایی برای ارائه خدمات و عرضه و فروش محصولات تولیدی عشایر به مسافران نوروزی راه اندازی شده است. مدیر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور با اشاره به شعار سال 1403 و تبیین ضرورت ها و الزامات برنامه‌ریزی برای تحقق جهش تولید، همه بخش‌های تولیدی از جمله نفت، کشاورزی، نیرو، صنعت و معدن را مخاطب اصلی شعار سال خواند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها پخش سریال مصری الحشاشین کنجکاوی مخاطبان عرب‌زبان را درباره حسن صباح و زندگی او برانگیخته است این روزها پخش سریال مصری الحشاشین کنجکاوی مخاطبان عرب‌زبان را درباره حسن صباح و زندگی او برانگیخته است. حسن صباح که در ابتدا شیعه دوازده امامی بود، پس از تغییر مذهب به فرقه اسماعیلیه پیوست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور هشدار داد: به دلیل شدت بارش‌ها و امکان سیل و طغیان رودخانه‌ها و سقوط بهمن در مناطق سردسیر و کوهستانی، هموطنان از حاشیه رودخانه ها، مسیل‌ها فاصله بگیرند و از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.