سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه کندوان از یک‌طرفه شدن محور کندوان از بالای محدوده طویر به سمت کرج و تهران خبر داد و گفت: «این محور به سمت شمال یکطرفه شده است.» همچنین بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، محدودیت تردد تمام وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس و آزادراه تهران - شمال در استان‌های مازندران، تهران و البرز اجرا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سالی که گذشت؛ یعنی 1402، برخی از چهره های سیاسی و مذهبی دار فانی را وداع گفتند.

وب‌گاه عصر ایران

سرهنگ مختار پناهی: در آزادراه تهران - قم، قم - کاشان، قم - اراک ترافیک سنگین و گاهی روان مشاهده می‌شود و سایر محور‌ها هم نیمه‌سنگین و روان است و نسبت به سال‌های گذشته حجم تردد‌ها سه درصد افزایش پیدا کرده است.

وب‌گاه فرارو

عکس زیر از محمود پاکزاد، مربوط به میدان توپخانه، بانک بازرگانی در سال 1325 است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با توجه به تعطیلات عید نوروز، در محورهای مواصلاتی، آزاد راه تهران - قم، قم - کاشان، قم - اراک ترافیک سنگین و گاهی روان مشاهده می‌شود و سایر محورها هم نیمه سنگین و روان است.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس استان قم گفت: در روزهای نزدیک به عید در محورهای تهران - قم، قم - کاشان و قم - اراک ترافیک سنگین وجود دارد و نسبت به سال‌های گذشته ترددها 3 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس استان قم گفت: در روز‌های نزدیک به عید در محور‌های تهران - قم، قم - کاشان و قم - اراک ترافیک سنگین وجود دارد و نسبت به سال‌های گذشته تردد‌ها 3 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به فرارسیدن عید نوروز و ازدیاد تردد در راه‌های مواصلاتی کشور، ترافیک در سطح راه‌های کشور افزایش می‌یابد، از همین رو هموطنان قبل از مسافرت لازم است که میزان ترافیک راه‌ها را بدانند تا برنامه‌ریزی بهتری برای سفر خود داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکس زیر مربوط به میدان توپخانه در سال 1325 از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاشان به شهر گل‌های خوش عطر و خانه‌های تاریخی مشهور است، شهری با جاذبه‌های تاریخی، باستانی، طبیعی و آئین‌های سنتی که در میان همگان شهرت دارد.

وب‌گاه ورزش سه

13 سال پیش در چنین روزی استقلال با برد و پرسپولیس با شکست دهه هشتاد را به پایان رساندند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش برف و باران در جاده‌های 25 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی بزرگ‌زاده سخنگوی صنعت آب کشور اظهار داشت: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های قابل توجه از ساعات پایانی روز دوشنبه 28 اسفند تا ظهر روز چهارشنبه اول فروردین، به ویژه در روز سه‌شنبه برای استان‌های ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد و همچنین صدور هشدار نارنجی برای گستره وسیعی از ایران تا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

پلیس استان قم، گفت: با افرادی که در ملاءعام نیز اقدام به روزه خواری کنند برابر قانون برخورد خواهد شد. در این طرح بیش از 43 تذکر اخلاقی و صنفی به غذاخوری‌ها داده شده؛ همچنین 34 اخطار پلمب صادر و 3 واحد متخلف پلمب شده است که برای رسیدگی و برخورد قانونی به اداره اماکن پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم احضار شدند.