سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه فرارو

احتمالا رییس هیأت خادم الشهدای قم نمی‌داند خود حسن روشن برادر شهید است. چرا که برادر ارتشی او روز اول یا دوم جنگ - مهر 1359 - به شهادت رسید و یکی از دلایل افت تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی کویت همین اتفاق بود. جدای این مگر بچه‌های جانباز که از طرف آن‌ها صحبت می‌کند فوتبالی و به این دو علاقه‌مند نبوده‌اند؟ میوه تلخ درخت خودی - غیر خودی را مگر در انتخابات نچیدید و نچشیدید که می‌خواهید...

وب‌گاه خبر آنلاین

عکس زیر مربوط به خیابان فلسطین در سال 1325 است.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد مهاجری گفت: آقای قالیباف هیچ وقت یک سیاستمدار درجه یک نبوده و نیست؛ کما اینکه آقای رئیسی هرگز نبوده است. به نظرم آقای قالیباف توان ارتقاء بیش از این به لحاظ کیفیت و وجاهت سیاسی خودش را ندارد و شاید از این جهت در کشور با یک تنزل سیاسی مواجه هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه گسترش

گزارشات حکایت از آن دارد که پروژه های جدیدی برای گذر از پیک مصرف برق درنظر گرفته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق نقشه جدید هواشناسی، در اولین هفته فروردین 1403، بارش‌های شدید در راه بخشهای گسترده ای از کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هشدار سطح نارنجی برای تشدید فعالیت سامانه بارشی در 16 استان کشور طی روزهای یکشنبه و دوشنبه صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمالا رییس هیأت خادم الشهدای قم نمی‌داند خود حسن روشن برادر شهید است. چرا که برادر ارتشی او روز اول یا دوم جنگ - مهر 1359 - به شهادت رسید و یکی از دلایل افت تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی کویت همین اتفاق بود. احتمالا رییس هیأت خادم الشهدای قم نمی‌داند خود حسن روشن برادر شهید است. چرا که برادر ارتشی او روز اول یا دوم جنگ - مهر 1359 - به شهادت رسید و یکی از دلایل افت تیم ملی ایران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی، اعلام کرد که نیروهای امدادی این جمعیت در پی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی در وضعیت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی، اعلام کرد که نیروهای امدادی این جمعیت در پی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی در وضعیت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وب‌گاه عصر ایران

«قم از گذشته تاکنون از نظر فرهنگی و معنوی سرمشق کشور و جهان بوده و هست و قم در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگ و حجاب و عفاف باید پیشتاز باشد و رعایت ظاهر دینی باید مورد توجه باشد.»

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: هشدار سطح نارنجی برای تشدید فعالیت سامانه بارشی در 16 استان کشور طی روزهای یکشنبه و دوشنبه صادر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خطیب جمعه قم گفت: رعایت ظواهر دینی و عفاف و حجاب تکلیفی مهم و الزامی است، کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است و دشمنان ما با برنامه و نقشه وارد شدند و ما نیز باید با برنامه وارد شویم. با توطئه دشمن نباید ساده برخورد کرد، مردم قم، دستگاه های مسئول و خانواده ها باید طبق وظیفه خود با این منکرها برخوردی سازنده، قاطع و عبرت آموز داشته باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: هشدار سطح نارنجی برای تشدید فعالیت سامانه بارشی در 16 استان کشور صادر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی خبر داد.