سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گلزن جام جهانی فوتبال کشورمان گفت: شرایط طوری شده که عده‌ای می‌خواهند با به زبان آوردن نام دیگران خودشان را بزرگ و معروف کنند وگرنه ما احتیاجی به معرفی خودمان نداریم. به گزارش عرشه آنلاین، گلزن جام جهانی فوتبال کشورمان گفت: شرایط طوری شده که عده‌ای می‌خواهند با به زبان آوردن نام دیگران خودشان را بزرگ و معروف کنند وگرنه ما احتیاجی به معرفی خودمان نداریم. حسن روشن، بازیکن اسبق تیم ملی...

وب‌گاه الف

رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا از پیش بینی افزایش سفرهای برگشت مسافران نوروزی به شهرهای خود خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین وضعیت جوی ترافیکی جاده‌های کشور آخرین وضعیت جوی ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ سرهنگ احمد شیرانی، از پیش بینی افزایش سفر‌های برگشت مسافران نوروزی به مبدا حرکت و شهر‌های خود خبر داد و گفت: اجرای طرح یک طرف شدن در آزادراه تهران - شمال و جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب، پیش بینی شده است. وی افزود: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه...

وب‌گاه خبر آنلاین

توهین مستقیم به علی پروین و حسن روشن. آن هم به دلیل اصرار مجری برای بیان خواننده مورد علاقه‌شان.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر دفتر آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این عالم ربانی که روز گذشته به علت بروز تصادف در بیمارستان بهشتی قم بستری شده بود از این بیمارستان ترخیص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خودروی آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان در مسیر برگشت از مشهد مقدس تصادف کرد و همسر ایشان درگذشت ، مسئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سلیمانی اظهار کرد: خودروی آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی تشدید بارش‌ها در 16 استان از بارش باران، برف و وزش باد شدید طی یکشنبه تا آخر هفته در اکثر مناطق کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

مسئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس تصادف کرد.

وب‌گاه فرارو

گل‌زن تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی گفت: از قدیم الایام این یک رسم بود که آدم‌های گمنام یا ضعیف برای این‌که مطرح شوند یا اسمی در کنند می‌گفتند فلانی ما را کتک زده یا اسمشان را کنار اسم افرادی به کار می‌بردند که در محله یا منطقه اسم و رسمی داشتند. ما که اسم و رسمی نداریم هرچه هست از لطف مردم است، اما به نظر می‌رسد این بنده خدایی که این حرف‌ها را زده به دنبال شهرت است.

وب‌گاه فرارو

احتمالا رییس هیأت خادم الشهدای قم نمی‌داند خود حسن روشن برادر شهید است. چرا که برادر ارتشی او روز اول یا دوم جنگ - مهر 1359 - به شهادت رسید و یکی از دلایل افت تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی کویت همین اتفاق بود. جدای این مگر بچه‌های جانباز که از طرف آن‌ها صحبت می‌کند فوتبالی و به این دو علاقه‌مند نبوده‌اند؟ میوه تلخ درخت خودی - غیر خودی را مگر در انتخابات نچیدید و نچشیدید که می‌خواهید...

وب‌گاه خبر آنلاین

عکس زیر مربوط به خیابان فلسطین در سال 1325 است.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد مهاجری گفت: آقای قالیباف هیچ وقت یک سیاستمدار درجه یک نبوده و نیست؛ کما اینکه آقای رئیسی هرگز نبوده است. به نظرم آقای قالیباف توان ارتقاء بیش از این به لحاظ کیفیت و وجاهت سیاسی خودش را ندارد و شاید از این جهت در کشور با یک تنزل سیاسی مواجه هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز