سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رهامی گفت: آقای رئیسی عقبه و سابقه سیاسی زیادی ندارد و در 30 - 40 سال گذشته، در امور قضایی فعالیت کرده و در جمع‌هایی چون جامعیت روحانیت مبارز، جامعه مدرسین، مجمع روحانیون مبارز و امثال آنان، که بتواند تجربه سیاسی بالایی کسب کند، نبوده و پشت او از سرمایه‌های اجتماعی ریشه‌دار خالی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی برای خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری و کهگیلویه‌وبویراحمد در روز سه‌شنبه 29 اسفند هشدار قرمز صادر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق پیش‌بینی روزهای گذشته سازمان هواشناسی سامانه پربارش امشب (28 اسفندماه 1402) از نواحی جنوب غرب وارد کشور می شود.

وب‌گاه گسترش

بر اساس بررسی‌ها، نتایج نشان می‌دهند که در زمستان سال 1402، نرخ بیکاری در استان‌های مختلف با یکدیگر در رقابت بوده است. استان قزوین با نرخ 4.7 درصد، کمترین میزان بیکاری را داشته و در عین حال استان کرمانشاه با نرخ 17.4 درصد، بیشترین نرخ بیکاری را به ثبت رسانده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های لاسم، آب اسک، رینه و گزنک هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از پویش پیمان محمد (ص) برگزار شد. این پویش توسط جمعی از تشکل‌های دانشجویی و طلبگی (مشکات، معصومیه قم، علامه، تبریز، کرمانشاه، سمنان، مشهد) تشکیل شده است و در موضوع قطع تجارت نفت و غذای کشور‌های اسلامی (خصوصاً ترکیه) با رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

در ایام ماه مبارک رمضان روزانه 5 هزار افطاری گرم و 10 هزار افطاری سرد با تلاش بیش از 500 خادم در میان روزه داران در حرم حضرت معصومه (س) و سایر مناطق شهر مقدس قم توزیع می‌شود./ مهر

وب‌گاه فرارو

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همزمان با آغاز سفر‌های نوروزی تشکیل جلسه داد تا اقدامات انجام‌شده برای مدیریت سفر و چگونگی خدمات‌رسانی در تعطیلات نوروز که با ماه رمضان مقارن شده است، مرور شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه فرارو

چند روزی هست که خاطرات سیل شیراز در نوروز سال 98 در اذهان مردم مرور می‌شود؛ خاطراتی تلخ که البته پیشتر در برخی استان‌ها هم تکرار شده بود مانند سیل 5 فروردین 1388 در قم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی همچنین گفت: بیشترین میزان رزرو اقامت به استان خراسان رضوی و بیشترین رشد رزرو نسبت به سال گذشته به استان‌های فارس، کرمان، یزد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان مربوط بوده است. رزرو اقامت در استان هرمزگان فعلا مانند سال گذشته بوده است و بقیه استان‌ها نیز ثابت و یا کاهشی بوده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی، مشهد، کیش، شیراز و تبریز جزو پرترددترین مسیرهای داخلی هستند و در مسیر خارجی، بیشترین پروازها به عراق (کربلا و نجف)، ترکیه و امارات انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار نارنجی و قرمز در 24 استان از مردم خواست از سفر غیرضروری پرهیز کنند.

وب‌گاه عصر ایران

اداره کل مدیریت بحران اعلام استان قم: باتوجه به پیش بینی هواشناسی استان برای بارش‌های گسترده و وزش باد شدید از عصر فردا سه‌شنبه 29 اسفند 1402 تا اوایل صبح پس فردا چهارشنبه 1 فروردین 1403 در سطح استان هم استانی‌ها نسبت به ایمن سازی سازه‌های فلزی نصب شده در سطح معابر اقدام کنند.

وب‌گاه ورزش سه

محمدرضا سلیمانی، مهاجم تیم ملوان، در لحظه گل به صنعت نفت خوشحالی جالبی داشت.