سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای ستاد در شصت و یکمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی تأکید کردند.

وب‌گاه گسترش

آخرین روزهای سال از راه رسیده و شور و هیجان برنامه‌ریزی برای سال جدید در دل‌ها زنده شده است. سفر، یکی از بهترین راه‌ها برای رهایی از خستگی یک سال کار و تجربه لحظات شاد و خاطره‌انگیز در کنار خانواده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه پر بارشی از ساعاتی دیگر از نواحی جنوب غرب وارد کشور می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار نارنجی و قرمز در 24 استان از مردم خواست از سفر غیرضروری پرهیز کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی درباره بارش‌های شدید در 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد. سازمان هواشناسی درباره بارش‌های شدید در 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد. سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به ایران طی امروز خبر داد و با اعلام بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور، درباره بارش‌های شدید در 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌ها نشان می‌دهد کمترین نرخ بیکاری در استان قزوین با نرخ 4.7 درصد به ثبت رسیده که کاهشی 3 درصدی در مقایسه با زمستان 1401 را تجربه کرده است.

وب‌گاه فرارو

در ادامه فعالیت سامانه بارشی چندروزه در کشور، بارش سیل‌آسای باران از امروز دوشنبه 28 اسفند استان‌های همدان، تهران، قم، مرکزی، البرز و استان‌های واقع در شمال غرب را در برمی‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی صنعت آب کشور اظهار کرد: شهروندان با مدیریت سفرهای نوروزی، می‌توانند با انتخاب بهترین زمان سفر، مسیر و مقصد متناسب با فعالیت سامانه بارشی پیش رو از مخاطرات احتمالی وقوع سیلاب ایمن باشند. مردم و مسافران نوروزی از تردد و توقف در مسیر و حاشیه رودخانه‌ها و جاده‌های کوهستانی که احتمال وقوع زمین لغزش و ریزش مصالح سنگی وجود دارد، خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی صنعت آب کشور با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی هواشناسی در بسیاری از استان‌های کشور، نسبت به وقوع سیلاب در پنج استان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی‌ها نشان می‌دهد نرخ بیکاری در زمستان 1402 در رقابت میان استان‌ها، در استان قزوین با 4.7 درصد کمترین میزان را داشته و در استان کرمانشاه بیشترین نرخ را با 17.4 درصد به ثبت رسانده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی صنعت آب کشور با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی هواشناسی در بسیاری از استان‌های کشور، نسبت به وقوع سیلاب در پنج استان هشدار داد و گفت: شهروندان محترم مسیر و مقصد سفرهای نوروزی را با توجه به فعالیت سامانه بارشی انتخاب کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی درباره بارش‌های شدید در 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار نارنجی و قرمز گفت: از سفرهای غیر ضروری در بازه زمانی هشدار اجتناب کنید، به هیچ عنوان در حاشیه و بستر رودخانه ها و مناطقی که مستعد وقوع سیلاب، زمین لغزش و رانش است مستقر نشوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت: از اواخر امروز تا چهارشنبه این هفته در تمامی مناطق استان بارش باران، وزش تندباد، طوفان لحظه ای و کاهش دما پیش بینی شده که شدت بارش های رگباری باران از روز سه شنبه در نواحی غرب، جنوب و مرکزی استان خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارشنبه در اکثر مناطق کشور به‌جز برخی مناطق استان‌های سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز خبر داد و با اعلام بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور برای 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.