چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

موضوع این نوشتار، حادثه رقت انگیزی است که در یکی از درمانگاه های قم صورت گرفته است. عصر ایران: موضوع این نوشتار، حادثه رقت انگیزی است که در یکی از درمانگاه های قم صورت گرفته است. آن طور که در رسانه ها آمده، یک روحانی جوان از یک مادر جوان که حجابش را رعایت نکرده بوده، تصویر برداری می کند و خانم که نوزادی در آغوش داشته متوجه می شود و خواستار پاک کردن تصاویر می شود و جنجال به پا می شود. (کسانی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سوژه داغ بازار ویدیو و عکسی بود که معامله‌گران مدعی بودند برای دریافت ارز سهمیه در فرودگاه صف عجیب و غریبی شکل گرفته است. تحلیل‌های متفاوتی در این باره وجود داشت، یکسری‌ها می‌گفتند چرا باید دلار را ارزانتر از بازار بدهند و این رانت موجب شود که چنین صف‌هایی در فرودگاه شکل بگیرد. یکسری‌ها می‌گفتند صف دلار از خیابان به فرودگاه کشیده شده است. قیمت دلار بعد از یک هفته از بازه مشخص خودش خارج...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیکن جدید پرسپولیس حالا این فرصت را دارد تا در اولین دربی عمر خود به میدان برود بازیکن جدید پرسپولیس حالا این فرصت را دارد تا در اولین دربی عمر خود به میدان برود خدابنده‌لو که طی سال‌های اخیر ابایی از اینکه خود را طرفدار پرسپولیس بنامد نداشت، پیش از دستیابی به این هدفش با انتشار ویدئویی فضای مجازی سرخ‌ها را به تسخیر خود در آورد. جایی که او به عنوان یک کودک طرفدار پرسپولیس در دربی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معلم قائمشهری بعد از یک سال با انتشار یک ویدئو از جزئیات ماجرای اخراجش از مدرسه پرده برداشت معلم قائمشهری بعد از یک سال با انتشار یک ویدئو از جزئیات ماجرای اخراجش از مدرسه پرده برداشت

وب‌گاه عرشه آنلاین

عده‌ای با خرید بلیطی به قیمت کمتر از 2 میلیون تومان، 1000 دلار با نرخ 42 هزار تومان دریافت می‌کنند، سوار هواپیما نمی‌شوند، بلیت را کنسل می‌کنند و 50 درصد هزینه بلیت را هم از ایرلاین پس می‌گیرند! با تصمیم بانک مرکزی مسافران خارجی می‌توانند تا سقف 1000 دلار دولتی با نرخ مرکز مبادله ارز (حدود 42 هزار تومان) دریافت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به مناسبت چهارشنبه آخر سال که به چهارشنبه سوری معروف است، متن و جملات تبریک روز چهارشنبه سوری را آماده کرده ایم و امیدواریم در این شب، در کنار دوستان و خانواده لحظات شاد و خوشی داشته باشید. به مناسبت چهارشنبه آخر سال که به چهارشنبه سوری معروف است، متن و جملات تبریک روز چهارشنبه سوری را آماده کرده ایم و امیدواریم در این شب، در کنار دوستان و خانواده لحظات شاد و خوشی داشته باشید. چهارشنبه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حوادث چهارشنبه آخر سال حادثه آفرید. حوادث چهارشنبه آخر سال حادثه آفرید. لحظه افتادن بمب دست ساز از دستان یک نوجوان را در ادامه ببینید:

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردی که همسرش را مقابل چشمان فرزندانش به قتل رسانده است، پای میز محاکمه رفت. اعتنماد آنلاین: مردی که همسرش را مقابل چشمان فرزندانش به آتش کشیده است مدعی شد دخترخاله‌اش او را جادو کرده است متهم همسر جوانش را مقابل چشمان چهار فرزندش آتش زد و باعث مرگ او شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دنیز دایی در استوری اینستاگرامی اش به شایعات درباره ازدواجش واکنش نشان داد. دنیز دایی در استوری اینستاگرامی اش به شایعات درباره ازدواجش واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، دنیز دایی، دختر ارشد علی دایی در اقدامی غافلگیر کننده با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام اش درباره اخبار ازدواجش شفاف سازی کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رایزن فرهنگی ایران گفت: ایران برای دومین بار حضور پررنگی در نمایشگاه هنرهای قرآنی مالزی داشت که این موضوع از جهات مختلفی حائز اهمیت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایجاد ترس و وحشت در مردم و صحنه‌سازی خفت گیری به بهانه دوربین مخفی را در ادامه ببینید. ایجاد ترس و وحشت در مردم و صحنه‌سازی خفت گیری به بهانه دوربین مخفی را در ادامه ببینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

در چند روز گذشته، سخنان مدیرعامل مترو و تناقض آن با مدیر بالادستش یعنی شهردار تهران، در شبکه‌های اجتماعی واکنش بسیاری به همراه داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جنجال در درمانگاه قم، دوروزه شدن تعطیلات هفتگی با تصویب مجلس و... از تیترهای مطبوعات امروز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

این داستان حجاب اجباری و خط و نشان وحیدی و امثال او و تهدید دختران و زنان همچنین نشان می دهد که اینان در شهر گشت و گذار ندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد درویش، فعال محیط زیست با انتشار این ویدئو در صفحه توئیتر خود نوشت: این مناظر شکوهمند و باورنکردنی، تصویر امروز پارک ملی گلستان در اسفند 1402 است؛ حاصل شش سال مدیریت درجه یک مهدی تیموری که با وجود چنین عملکرد درخشانی برکنار شد! محمد درویش، فعال محیط زیست با انتشار این ویدئو در صفحه توئیتر خود نوشت: این مناظر شکوهمند و باورنکردنی، تصویر امروز پارک ملی گلستان در اسفند 1402 است؛ حاصل...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانستن جزئیات زندگی هر بازیگر و فرد مشهوری برای مخاطبانش جذاب است بهنوش بختیاری نیز با انتشار عکس ماشین جدید و لاکچری اش جلب توجه زیادی را به همراه داشت.