چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: درباره شیوه برخوردی که در قم اتفاق افتاد، این نکته را عرض کنم که عکس، حریم شخصی افراد است. شما اگر به مشاهد مشرفه تشریف ببرید، آنجا نوشته‌اند که عکس گرفتن ممنوع است. چرا؟ به خاطر اینکه امکان دارد کسی در حال عکس گرفتن از خود، از افراد دیگر هم عکس بگیرد و این دخالت کردن در حریم خصوصی دیگران است که ممنوع است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیررضا معصومی پسر فردین معصومی به مدال طلای رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه دست یافت. امیررضا معصومی پسر فردین معصومی به مدال طلای رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه دست یافت. رقابت‌های رده بندی و فینال پنج وزن دوم کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه از عصر امروز در شهر آنتالیا در حال برگزاری است. در وزن 125 کیلوگرم محمدرضا لطفی پس از استراحت در دور اول...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه از تغییر ساعت کاری معلمان و فرهنگیان و مدارس در ماه رمضان خبر داد امیررضا معصومی پسر فردین معصومی به مدال طلای رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه دست یافت. رقابت‌های رده بندی و فینال پنج وزن دوم کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه از عصر امروز در شهر آنتالیا در حال برگزاری است. در وزن 125 کیلوگرم محمدرضا لطفی پس از استراحت در دور اول در...

وب‌گاه مشرق نیوز

وقتی کار نویسندگی در حوزه جنگ را شروع کردم، آرزویم این بود درباره گمنام‌ترین‌ها بنویسم. دوست داشتم درباره آدم‌های معمولی جنگ بنویسم و علاقه‌ای نداشتم درباره فرماندهان، سرداران و آدم‌های شاخص بنویسم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پوستر «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» که توسط هادی محمدیان، کارگردان نام آشنای انیمیشن‌های سینمای ایران طراحی شده است، در آستانه اکران این فیلم سینمایی رونمایی شد. «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» از چهارشنبه 23 اسفندماه در سینما‌های سراسر کشور توسط پخش بهمن سبز به سرگروهی پردیس سینمایی مگامال اکران می‌شود. «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید علی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کودک 7 ساله با ضربات چاقو به دست پسرعموی 15 ساله اش به قتل رسید کودک 7 ساله با ضربات چاقو به دست پسرعموی 15 ساله اش به قتل رسید به گزارش عرشه آنلاین، پسر 15ساله پاکستانی که به اتهام قتل پسرعموی 7ساله‌اش دستگیر شده است، مدعی شد چون مقتول کارهای او را به پدرش اطلاع می‌داده دست به قتل وی زده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی نعمتی جایگزین حسین کنعانی زادگان در بازی دربی شد علی نعمتی جایگزین حسین کنعانی زادگان در بازی دربی شد به گزارش عرشه آنلاین، علی نعمتی در دربی بازی را از روی نیمکت شروع خواهد کرد و جانشین محمدحسین کنعانی‌زادگان در ترکیب اصلی پرسپولیس نخواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت کاری جدید بانک ها در ماه رمضان امسال اعلام شد ساعت کاری جدید بانک ها در ماه رمضان امسال اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین، ساعت شروع به کار و پذیرش مشتریان بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عاملان حمله و درگیری خونین در اورژانس بیمارستان رازی قائم شهر دستگیر شدند. عاملان حمله و درگیری خونین در اورژانس بیمارستان رازی قائم شهر دستگیر شدند. به گزارش عرشه آنلاین، اراذل و اوباشی که با درگیری و استفاده از سلاح سرد موجب سلب آرامش بخش اورژانس بیمارستان رازی قائم شهر شده بودند دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده کل قوا طی مراسمی نشان فتح را به سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه اعطا کردند حضرت آیت‌آلله خامنه‌ای فرمانده کل قوا طی مراسمی نشان فتح را به سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه اعطا کردند. اعطای این نشان به فرماندهان کل ارتش و سپاه به دلیل عملکرد آنان در ارتقای توان دفاعی و رزمی و قدرت بازدارندگی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

واگذاری بخشی از سهام پرسپولیس به تامین اجتماعی توسط دولت سیزدهم ابلاغ شد واگذاری بخشی از سهام پرسپولیس به تامین اجتماعی توسط دولت سیزدهم ابلاغ شد به گزارش عرشه آنلاین، با ابلاغ دولت؛ مالکان جدید پرسپولیس مشخص شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال اصلاح طلب نوشت: شواهد و قرائن فراوان در افول شدید دین و جایگاه روحانیت وجود دارد که در زندگی روزمره یا پژوهش‌ها دیده می‌شود. در هر حال از ما گفتن بود، بهتر است جلوی این حراج را بگیرید. خود دانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران از اجرای انسداد مرزی میان ایران و افغانستان خبر داد. فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران از اجرای انسداد مرزی میان ایران و افغانستان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران اعلام کرد: انسداد مرز ایران و افغانستان در حال اجرا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدارک لازم و روش های خرید مستقیم لاستیک دولتی اعلام شد مدارک لازم و روش های خرید مستقیم لاستیک دولتی اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین، متقاضیان می‌توانند از 2 طریق نسبت به خرید لاستیک دولتی اقدام کنند؛ راه نخست آن است که برخی کارخانه‌ها مانند کویرتایر، بارز و یزدتایر سایت فروش دارند و متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت این کارخانه‌ها اقدام به ثبت‌نام و خرید تایر کنند. راه دوم، مراجعه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکاس نمونه حیات وحش در خراسان جنوبی گفت: برای عکاسی از پرنده کرکس هما تلاش فراوانی کردم تا توانستم یک ماه قبل این لحظه ناب را ثبت کنم. عکاس نمونه حیات وحش در خراسان جنوبی گفت: برای عکاسی از پرنده کرکس هما تلاش فراوانی کردم تا توانستم یک ماه قبل این لحظه ناب را ثبت کنم. چند روز قبل خبر مشاهده شدن پرنده هما سعادت یا همان همای سعادت در خراسان جنوبی در خبرگزاری‌های مختلف منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریستیانو رونالدو در کنفرانس خبری پیش دیدار مقابل العین در واکنش به سوال خبرنگاری در رابطه با احتمال بازگشت النصر مقابل این تیم گفت: ریمونتادا انشاالله! کریستیانو رونالدو در کنفرانس خبری پیش دیدار مقابل العین در واکنش به سوال خبرنگاری در رابطه با احتمال بازگشت النصر مقابل این تیم گفت: ریمونتادا انشاالله!