شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود پزشکیان که برای تبلیغات انتخاباتی و دیدار با برخی مراجع به قم سفر کرده بود، با حضور بر سر مزار آیت‌الله منتظری، فاتحه‌ای برای این روحانی مشهور قرائت کرد. مسعود پزشکیان که برای تبلیغات انتخاباتی و دیدار با برخی مراجع به قم سفر کرده بود، با حضور بر سر مزار آیت‌الله منتظری، فاتحه‌ای برای ایشان قرائت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنگاه‌های معاملات املاک غیرمجاز با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوزها می‌توانند حداکثر در دو هفته مجوز کسب را دریافت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پزشکیان در بدو ورود به حرم امام مورد استقبال نماینده تولیت مرقد امام و حجت‌الاسلام مجید انصاری قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کارگروه کنترل بازار املاک و مستغلات با اعلام اینکه 16 هزار و 500 بنگاه مشاور املاک غیرمجاز در کشور وجود دارد، اعلام کرد: بنگاه‌های املاک غیرمجاز با مراجعه به سامانه ملی مجوزها می‌توانند در کمتر از 2 هفته مجوز دریافت کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر رگبار باران و وزش شدید باد از آماده‌باش امدادگران در 16 استان برای روزهای 26، 27 و 28 خردادماه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق همچنین احتمال وقوع سیلاب در 17 استان هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: نظرات کارشناسی متخصصان پزشکی قانونی در رابطه با شهدای راه خدمت پس از بررسی‌ها به دستگاه قضایی اعلام شده است رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: نظرات کارشناسی متخصصان پزشکی قانونی در رابطه با شهدای راه خدمت پس از بررسی‌ها به دستگاه قضایی اعلام شده است به گزارش عرشه آنلاین، رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه طی یکسال گذشته بحران‌های مختلفی را...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر رگبار باران و وزش شدید باد از آماده‌باش امدادگران در 16 استان برای روزهای 26، 27 و 28 خردادماه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود پزشکیان و دخترش با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کردند. مسعود پزشکیان و دخترش با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کردند. به گزارش عرشه آنلاین، مسعود پزشکیان، صبح امروز شنبه 26 خرداد 1403 با حضور در بیت آیت الله العظمی جوادی آملی، با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمودی، رییس سازمان امدادونجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: گزارش رگبار باران، رعد و برق و وزش شدید باد در روز‌های شنبه، 26 خرداد در استان‌های خراسان شمالی، نیمه شمالی کرمان، دامنه و ارتفاعات استان‌های البرز، گلستان، مازندران، سمنان، تهران و شمال شرق قزوین، در روز یک‌شنبه، 27 خرداد در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،...

وب‌گاه مشرق نیوز

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بیان اینکه در قدم اول من اصولگرا هستم، گفت: این اصولگرایی شامل حق و عدالت است و نباید اجازه داد منطقه‌ای در کشور از توسعه باز بماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: من با برادرم هم مثل برجام قرارداد نمی‌بندم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، خیزش گرد و خاک در برخی نقاط و بارش تگرگ در نقاط مستعد در چندین استان کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان