شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سحر تاج بخش مسلمان رئیس سازمان هواشناسی کشور، گفت: بر اساس داده‌های موجود استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و یزد بیش از 30% بارش بلند مدت خود را در سال آبی جاری تا کنون (از مهر تا 26 خرداد 1403) کسب کردند و در استان‌های اردبیل، اصفهان، ایلام، خراسان شمالی، خوزستان، قم، کردستان، کرمانشاه، گلستان و مازندران هم بین دو تا 29% بیش از نرمال...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان هواشناسی گفت: تا امروز کمتر از یک میلیمتر نسبت به بارش‌های بلندمدت کمبود داریم و بعد از 4 سال کم بارشی، میانگین بارش کشور به نرمال بلند مدت رسید.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، وضعیت جوی چند روز آینده کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی در هشدار سطح نارنجی با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی، از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی، در برخی نقاط گردو خاک و در نقاط مستعد تگرگ طی امروز (دوشنبه، 28 خردادماه) خبر داد و اعلام کرد امروز در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات استان‌های مازندران، زنجان، البرز، شمال...

وب‌گاه تابناک

ساعت 10 و 5 دقیقه، صبح یکشنبه (27 خرداد 1403) معدن اراک - شازند در منطقه پل دوآب استان مرکزی ریزش کرد. بر اساس گزارش های واصله تاکنون 4 نفر در این معدن محبوس شده اند. تیم‌های امدادی در قالب هفت تیم واکنش سریع و 6 تیم آنست (سگ‌های زنده یاب) از استان مرکزی، قم، لرستان و همدان جهت جستجو و نجات مفقودین به منطقه اعزام شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

بر اساس گزارش‌های نظام مراقبت سندرمیک جاری در کشور از ابتدای سال 1403 تاکنون بالغ بر90 مورد مثبت تب دانگ تا تاریخ 26 خردادماه تشخیص داده شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در شمال غرب، دامنه‌های البرز واقع در استان‌های سمنان، تهران، البرز، دامنه‌های شرقی زاگرس در استان‌های کردستان،‌همدان، مرکزی، قم، اصفهان، و استان‌های یزد، شمال فارس، کرمان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد...

وب‌گاه فرارو

ساختمان «پرچم»، 70 سال کنج خیابان فخرالدوله ایستاده بود و به نمادی در حریم میدان بهارستان تبدیل شده بود با آن پرچم‌های رنگارنگی که مثل سرو‌های افراشته بر سقفش خودنمایی می‌کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ابراز امیدواری کرد که تحولی در دامداری و کشاورزی ایجاد شود و یک گام بلند برای حفظ منابع طبیعی با نگاه به آیندگان بردارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما با هم دشمن نیستیم و برادر هم بودیم اما اکنون درحال دشمنی هستیم درحالی که اگر می‌خواهیم مشکل کشور رفع شود باید برادر شویم و باید به علما، نخبگان و پیشکسوتان خود احترام بگذاریم به جای اینکه برخوردهای ناخوشایند داشته باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر کارگروه کنترل بازار املاک و مستغلات با اعلام اینکه 16 هزار و 500 بنگاه مشاور املاک غیرمجاز در کشور وجود دارد، اعلام کرد: بنگاه‌های املاک غیرمجاز با مراجعه به سامانه ملی مجوزها می‌توانند در کمتر از 2 هفته مجوز دریافت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر می‌خواهیم مشکل کشور رفع شود باید برادر شویم، گفت: قدم اولم این است که اختلافات داخلی را حل کنیم و تو چپی، راستی، خارجی یا ایرانی هستی را کنار بگذاریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویر دیدار نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، با سیدحسن خمینی را مشاهده میکنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله یثربی خطاب به مسعود پزشکیان گفت: نباید بگذاریم این مردم که زحمات زیادی برای انقلاب و حفظ نظام کشیدند، آزرده خاطر و دل‌زده باشند.