شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از سخنان کوتاه پزشکیان و سیدحسن خمینی در دیداری که ساعتی پیش صورت گرفت، نوه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی، میهمانان خود را به ضیافت ناهار دعوت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معصومه ابتکار روز جمعه در همایش انتخاباتی زنان حامی مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با جمعی از زنان اصلاح طلب دیدار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود پزشکیان در سفر امروز خود به شهر قم با آیت الله بیات زنجانی و علمای مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در قم دیدار و گفت و گو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان به دیدار آیت‌الله سیدحسن خمینی، نوه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی ربیعی نوشت: در خصوص حقوق ملت، عدالت، پرهیز و مقابله با دروغ، روراستی با مردم و... هرچه می‌گوید بر همان گفته تا به آخر، استوار خواهد ماند. پزشکیان «خود خودش» است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید محمد خاتمی از مسعود پزشکیان در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، حمایت کرده است و حال این پرسش مطرح است که این اتفاق تا چه اندازه در نتیجه آرای این نامزد اثرگذار است؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که دخالت در امور شخصی مردم پررنگ‌ترین بن‌بست پیش‌روی پزشکیان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت دوازدهم در یادداشتی با عنوان «پزشکیان چنان که من شناختم» نوشت: پزشکیان هرچه بگوید تا آخر بر آن استوار خواهد ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز آیت الله جوادی آملی گفتند: «در دین اسلام آمده است که شما حق ندارید حتی یک حیوان را به دروغ و فریب و نیرنگ به سمت خود بکشانید، وقتی دین ما حتی اجازه فریب و دروغ به حیوان را نمی دهد به طریق اولی اجازه فریب مردم با وعده و تبلیغ دروغ را نمی دهد».

وب‌گاه خبر آنلاین

رؤسای ستادهای استانی شورای وحدت مصطفی پورمحمدی کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری منصوب شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معصومه ابتکار روز جمعه در همایش انتخاباتی زنان حامی مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با جمعی از زنان اصلاح طلب دیدار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله جوادی آملی خطاب به نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت که مسائلی مانند حجاب و این موارد با فشار حل نمی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید محمد خاتمی از مسعود پزشکیان در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، حمایت کرده است و حال این پرسش مطرح است که این اتفاق تا چه اندازه در نتیجه آرای این نامزد اثرگذار است؟

خبرگزاری تسنیم

دبیر کارگروه کنترل بازار املاک و مستغلات با بیان این‌که 16500 بنگاه املاک کشور غیرمجاز هستند، گفت: استان تهران 8000 بنگاه املاک غیرمجاز دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز با سفر به استان قم، ضمن افتتاح ستاد انتخاباتی‌اش، به زیارت حرم حضرت معصومه (س) و دیدار با برخی مراجع و علما رفت.