شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

خبرگزاری تسنیم

دبیر کارگروه کنترل بازار املاک و مستغلات با بیان این‌که 16500 بنگاه املاک کشور غیرمجاز هستند، گفت: استان تهران 8000 بنگاه املاک غیرمجاز دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز با سفر به استان قم، ضمن افتتاح ستاد انتخاباتی‌اش، به زیارت حرم حضرت معصومه (س) و دیدار با برخی مراجع و علما رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با سفر به استان قم ضمن افتتاح ستاد انتخاباتی‌اش، به دیدار با برخی مراجع و علما رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نظر پزشکی قانونی در رابطه با شهدای خدمت اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسعود پزشکیان در ادامه سفر به قم با آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت و گو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نظرات کارشناسی متخصصان پزشکی قانونی در رابطه با شهدای راه خدمت پس از بررسی‌ها به دستگاه قضائی اعلام شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: نظرات کارشناسی متخصصان پزشکی قانونی در رابطه با شهدای راه خدمت پس از بررسی‌ها به دستگاه قضایی اعلام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: نظرات کارشناسی متخصصان پزشکی قانونی در رابطه با شهدای راه خدمت پس از بررسی‌ها به دستگاه قضایی اعلام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: ابتدا تلاش کردیم تا آقای مخبر به عنوان نامزد در انتخابات حضور پیدا کنند. اما نیامدند. بنابراین نگران شدم تا نماینده‌ای از دولت در انتخابات نماند و خواستم تا نماینده گفتمان ایشان باشم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از دیدار مسعود پزشکیان با مرجع تقلید معروف را مشاهده می کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: نظرات کارشناسی متخصصان پزشکی قانونی در رابطه با شهدای راه خدمت پس از بررسی‌ها به دستگاه قضایی اعلام شده است رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: نظرات کارشناسی متخصصان پزشکی قانونی در رابطه با شهدای راه خدمت پس از بررسی‌ها به دستگاه قضایی اعلام شده است به گزارش عرشه آنلاین، رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه طی یکسال گذشته بحران‌های مختلفی را...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سیاسی سپاه خاطرنشان کرد: انتخابات مطلوب یک وجه مهم آن مشارکت است و وجه دیگر آن انتخاب فرد اصلح است که ما نیاز داریم از این حماسه بدرقه حماسه حضوری را خلق کنیم که تمام نگرانی‌های مردم از سال98 به این طرف مرتفع شود. به گزارش عرشه آنلاین، نشست تبیینی بصیرتی «بررسی مسائل انتخاباتی» به‌همت مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با سخنرانی سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران...

وب‌گاه مشرق نیوز

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر می‌خواهیم مشکل کشور رفع شود باید برادر شویم، گفت: قدم اولم این است که اختلافات داخلی را حل کنیم و تو چپی، راستی، خارجی یا ایرانی هستی را کنار بگذاریم.