شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به کناره‌گیری از انتخابات ریاست جمهوری چه پاسخی داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود پزشکیان در سفر تبلیغاتی خود به قم با یکی از مراجع تقلید شیعه دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه ورزش سه

لیگ برتر فوتسال ایران به طور گسترده توسط اکثر هواداران، بازیکنان و کارشناسان به عنوان بهترین لیگ قاره آسیا شناخته می شود، بنابراین طبیعتاً یک مقصد رویایی برای هر مربی مشتاقی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز جمعه بیست و پنجم خرداد، هر شش نامزد انتخاباتی در برنامه‌های اختصاصی انتخاباتی تلویزیون حاضر شده و به برنامه‌های پیش‌رو خود پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: امیدواریم با اجرای درست اسناد بالادستی کشور، بتوان وضعیت معیشت را بهتر و فشار فقر را از خانواده‌های ایرانی کم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سیاسی سپاه گفت: در گذشته گروه‌ها و احزابی بوده‌اند که در جایگاه قدرت آنگونه که باید حرکت انقلاب را شتاب نبخشیند و به دنبال تغییر ریل بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان به حرم حضرت معصومه س رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دو روز بعد از تایید صلاحیت‌ها جهش اولیه نامزدهایی مثل پزشکیان شروع شد. در مرحله دوم یعنی پیشا مناظره چند اتفاق افتاد. پور‌محمدی توانست با چند اقدام رسانه‌ای و مخالفت با فیلترینگ دیده شود و آماده دیده شدن و ای بسا شگفتی در مناظره‌ها شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعه و شنبه را می‌توان مرحله پیشا مناظره دانست. در دو روز بعد از تایید صلاحیت‌ها جهش اولیه نامزدهایی مثل پزشکیان شروع شد. در مرحله دوم یعنی پیشا مناظره چند اتفاق افتاد. پور‌محمدی توانست با چند اقدام رسانه‌ای و مخالفت با فیلترینگ دیده شود و آماده دیده شدن و ای بسا شگفتی در مناظره‌ها شود. اصلاح‌طلبان تشکیلاتی حمایت خود را از پزشکیان اعلام کردند تا تکانه او را تقویت کنند. پزشکیان در مرحله...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا زاکانی گفت: 70 درصد مردم بسته‌های معیشتی دریافت خواهند کرد تا سر گرسنه بر بالین نگذارند. با این کار فقر مطلق را کاهش می‌دهم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر کسی قانون را قبول نداشته باشد، نباید خودش را برای قبول یک مسئولیت پیشنهاد بدهد

وب‌گاه مشرق نیوز