شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جبهه ایران اسلامی با صدور بیانیه ای از سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برنامه گفت و گوی ویژه خبری با حضور «علیرضا زاکانی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه با مردم حضور یافت. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من سال 1333 در مهاباد به دنیا آمدم در خانواده معمولی. پدرم کارمند بود. آنجا بزرگ شدم و مدرسه رفتم. تابستان‌ها کارگری می‌کردیم کنار خیابان بلال می‌فروختیم. شاگردی می‌کردیم. هر سال بسته به اینکه چه کاری انجام دهیم تا بیکار نباشیم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قاضی زاده هاشمی درباره فیلترینگ گفت: این موضوع در دو سطح قابل بحث است؛ یکی‌قوانین موجود است که رئیس جمهور مجری قانون است و باید پیشنهادات خود را به قانون گذار جهت اصلاح ارائه دهد و سطح دیگر بحث ایده من است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قاضی زاده هاشمی درباره فیلترینگ گفت: این موضوع در دو سطح قابل بحث است؛ یکی‌قوانین موجود است که رئیس جمهور مجری قانون است و باید پیشنهادات خود را به قانون گذار جهت اصلاح ارائه دهد و سطح دیگر بحث ایده من است.

وب‌گاه ورزش سه

حضور قمی‌ها در لیگ برتر فوتسال به اما و اگر کشیده و همه نگاه‌ها به جلسه سرنوشت ساز اعضای شورای این استان دوخته شده است. موضوعی که سازمان لیگ را هم به شدت نگران کرده

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: در گام اول انقلاب ظرفیت‌های بسیار بزرگی ایجاد شد اما نیاز به دگردیسی داریم. اسم این دوره را فصل پروانگی گذاشتم، پیله باید شکافته شود و موجودی جدید خلق شود و آغاز آن از تحول در نظام آموزش و پرورش است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس برنامه میزگرد فرهنگی خطاب به نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: تا قبل از اینکه دولت اعضای کابینه را برای تبیین به دانشگاه‌ها بفرستد که شما به دانشگاه سیستان و بلوچستان و قم رفتید، اقدامی در زمینه تبیین نکرده بودید.

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با انتشار بیانیه ای به اخبار درباره انصراف این کاندیدای ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیرحسین ثابتی از چهره‌های نزدیک به سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: انصراف جلیلی از انتخابات دروغ است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضور معاون امور بین الملل بانک مرکزی در کنار سعید جلیلی در یک برنامه انتخاباتی در کانون توجه قرار گرفت. چرا که رئیس کل بانک مرکزی در ابلاغیه ای، فعالیت انتخاباتی کارکنان این بانک را ممنوع اعلام کرده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: ولایتمداری از جمله شاخص‌های اصلی فرد اصلح است و رئیس جمهور باید سرباز ولایت باشد و شهید حاج قاسم سلیمانی و آیت الله رئیسی اینگونه بودند.