شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شعار ما «یک جهان فرصت و یک ایران جهش» است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روسای ستادهای استانی علیرضا زاکانی در استان های 31 گانه منصوب شدند.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه قم با اشاره به ویژگی‌های کاندیدای اصلح بیان کرد: رئیس جمهور باید روحیه خستگی ناپذیری و جهادی داشته و فردی کارآمد باشد و از عمق معرفتی و بینش اسلامی برخوردار باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ازمان اطلاعاتی ترکیه از کشف و انهدام یک شبکه متعلق به موساد در این کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سعید جلیلی، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شرکت آذرآب اراک بازدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: سفره مردم کوچک شده اما باید گره‌گشایی کنیم تا از این طریق به معیشت و زندگی مردم کمک شود. کشور باید در ابعاد مختلف پیشرفته و آباد شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در چهارمین روز رقابت‌های انتخابات، 4 نفر از نامزدهای ریاست جمهوری به بیان نقطه نظرات خود در حوزه‌های اقتصادی اعم از مسکن، دلار، خودرو، سرمایه‌گذاری خارجی، اشتغال و معیشت مردم پرداختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم گفت: آسیب اهدای خون به بانوان یک باور غلط است، زیرا در هنگام مراجعه بانوان به مراکز انتقال خون، کم خونی آن‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که در اغلب موارد مشکلی وجود ندارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ علیرضا کبیری معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم اظهار کرد: 25 خردادماه مصادف با 14 ژوئن، به مناسبت سالروز تولد کارل لنداشتاینر کاشف گروه‌های خونی از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: مهمترین خواسته مردم از من تحقق عدالت و آزادی است و به دنبال آن، حرکت در مسیر استقلال کشور باید بیش از پیش در آینده رقم بخورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 2 مرداد 1360 برگزار شد و محمدعلی رجایی با کسب اکثریت آراء به‌عنوان رئیس‌جمهوری منتخب، هدایت قوه مجریه را برعهده گرفت.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید محلی و احتمال وقوع طوفان در 19 استان، به مردم توصیه کرد بعدازظهر امروز از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دام زنده امروز 25خرداد 1403 اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از سفر انتخاباتی سعید جلیلی به قم منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: امروزدر شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی و برخی مناطق خراسان شمالی ابرناکی، بارش پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز 25 خرداد بارش باران در 13 استان از جمله نواحی غربی کشور تشدید می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق آمارهای مرکز رصد جمعیت کشور، در سال 1402 تعداد 19 هزار و443 مورد چندقلوزایی در کشور به ثبت رسیده است.