شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید جلیلی در جمع طلب حوزه علمیه قم با بیان اینکه ایام، ایام انتخابات است و مسائل روز به این موضوع معطوف است، اظهار داشت: «امروز در صحنه انتخابات باید یک توصیف درستی از میدان داشت و اگر توصیف درستی نباشد، تحلیل درستی و متعاقبا تجویز درستی نخواهد بود.» کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دولت سایه یک تشکیلات نیست؛ بلکه یک گفتمان است؛ یعنی هر کدام از آحاد جامعه وظیفه دارد در قبال کشور...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه‌ای از بازداشتِ عنصر فعالِ رسانه‌ای وابسته به صهیونیست و سازمان تروریستی موساد در شهر قم خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه‌ای از بازداشتِ عنصر فعالِ رسانه‌ای وابسته به صهیونیست و سازمان تروریستی موساد در شهر قم خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در گزارش سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی آمده است: در پی شهادت رئیس جمهور آیت الله رئیسی و همراهان شان در سانحه سقوط بالگرد و رصدِ عناصر فعالِ اغتشاشات 1401؛ فردی به هویت "سیدحسن فقیه" دارای سوابقِ متعدد در اغتشاشات اقدام به توهینِ شهدایِ خدمت و سیاه‌نمایی علیه پلیس در فضای مجازی نموده که شناسایی و بازداشت شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: رقیب ما در این انتخابات، مفسدین اقتصادی، تورم و فقر است و با رقبای خود رفاقت داریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید تمرکز فوق‌العاده‌ای برای افزایش توان ملی در قدرت نرم و سخت داشته باشیم و از هوشمندی و برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه بهره ببریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

امیرآبادی فراهانی رسماً به عنوان رئیس ستاد مرکزی اقشار قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلسه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری عصر روز (چهارشنبه 23 خرداد 1403) با حضور اعضای این هیأت برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی نیکزاد با صدور احکامی روسای ستادهای استانی محمد باقر قالیباف را منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: فرزند بنده در خارج از کشور در رشته‌ای تحصیل کرده که این رشته در داخل ایران نبوده و پس از فارغ التحصیلی به ایران برگشته و در حال فعالیت برای همین کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده به غیر از سایر تجربیاتی که دارم، تجربه 33 ماهه در مدیریت شهری تهران را پشت سر گذاشته‌ام و از گذشته تاکنون برای مبارزه با فساد از گردن کلفت‌ترین افراد شروع کرده‌ام.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی ستاد انتخابات علیرضا زاکانی اظهار داشت: با احترام به سایر کاندیداها، زاکانی تا آخر در رقابت‌ها می‌ماند. سخنگوی ستاد انتخابات علیرضا زاکانی اظهار داشت: با احترام به سایر کاندیداها، زاکانی تا آخر در رقابت‌ها می‌ماند. به گزارش عرشه آنلاین؛ مالک شریعتی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آنچه دکتر زاکانی امروز در قم بیان کرده، مبنای کلی و دینی حضور در انتخابات است: اگر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ستاد انتخابات علیرضا زاکانی اعلام کرد: با احترام به سایر کاندیداها، زاکانی تا آخر در رقابت‌ها می‌ماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ستاد انتخابات علیرضا زاکانی اعلام کرد: با احترام به سایر کاندیداها، زاکان تا آخر در رقابت‌ها می‌ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی نیکزاد با صدور احکامی روسای ستادهای استانی محمد باقر قالیباف را منصوب کرد.