شنبه 31 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«سعید جلیلی» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دومین سفر استانی خود دقایقی قبل وارد استان قم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا زاکانی با بیان اینکه می‌شود برای مردم کار کرد و تمام مردم را پای کار آورد، مطرح کرد: اگر ذره‌ای احساس کنم که سایر کاندیدها بتوانند اقدامات بنده را دنبال کنند، حضور در انتخابات را برای خود حرام می‌دانم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز مردم انتخاب کرده‌اند که راه شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند و نباید به مسیر اشتباه دهه 90 بازگردیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز مردم انتخاب کرده‌اند که راه شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند و نباید به مسیر اشتباه دهه 90 بازگردیم.

وب‌گاه فرارو

گرمسار که از شمال به دماوند، از غرب به ورامین، از شرق به آرادان و از جنوب به کویر مرکزی محدود می‌شود. تنوع و گوناگونی جاذبه‌های طبیعت‌گردی و جا‌های دیدنی گرمسار بسیار جالب‌توجه است. از تپه‌های مریخی گرفته تا تونل نمکی که این روز‌ها به‌خصوص در فصل سرما گردشگران بسیاری را برای بازدید به این منطقه می‌کشاند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

روز 23 خرداد برنامه‌های تبلیغاتی آقایان علیرضا زاکانی، سعید جلیلی و حجت الاسلام پورمحمدی از طریق تلویزیون پخش شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی از کاندیدا‌ها به جای تاکید به از بین بردن گلوگاه‌های فساد، معتقدند فساد در برخی حوزه‌ها با ایجاد سامانه حل خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

در بین کاندیداهای دور چهارم انتخابات ریاست جمهوری، یک ساواکی و یک قاچاقچی بود که حذف شدند، همچنین بابک زهرایی یکی از کاندیداها بود که شورای نگهبان صلاحیت این‌گونه افراد را رد کرد...

وب‌گاه خبر آنلاین

تنها نامزد انصرافی در اولین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران که در سال 1358 برگزار شد، جلال‌الدین فارسی، کاندیدای اول حزب جمهوری اسلامی بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 9 و 8 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 46 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.