چهارشنبه 2 خرداد 1403

قیمت آپارتمان

قیمت آپارتمان

وب‌گاه گسترش

در این مطلب می خواهیم شما را با مشخصات آپارتمان های 2 میلیاردی پایتخت آشنا کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نه‌تنها فروردین ماه امسال، سهم عرضه آپارتمان‌های نوساز و کلیدنخورده به بازار مسکن شهر تهران همچنان کاهشی است که یک رخداد دیگر نیز این روزها در بازار رصد می‌شود. نه‌تنها فروردین ماه امسال، سهم عرضه آپارتمان‌های نوساز و کلیدنخورده به بازار مسکن شهر تهران همچنان کاهشی است که یک رخداد دیگر نیز این روزها در بازار رصد می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، این رخداد افت محسوس سهم عرضه آپارتمان‌های...

وب‌گاه گسترش

در دهه 90، قبل از افزایش قیمت مسکن، حدود 50 درصد از معاملات خرید آپارتمان‌های شهر تهران از بازار واحدهای مسکونی نوساز انجام می‌شد. اما با شروع جهش قیمت‌ها، سهم فروش این آپارتمان‌ها به تدریج کاهش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هفته گذشته جزئیات نسخه پیشنهادی توسط یکی از بانک‌ها برای «افزایش مبلغ وام خرید مسکن به شکلی که هم قدرت تسهیلات به سطح کارآمدی حداقلی برسد و هم امکان پرداخت قسط ماهانه آن وجود داشته باشد» منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ادعای تورمی درباره وام مسکن» جلوی طرح افزایش سقف تسهیلات خرید خانه قد علم کرده است. این طرح توسط گروهی از کارشناسان بانکی برای ارائه به سیاستگذار آماده شده است. با این حال، احتمال «مواجهه انحرافی» با آن وجود دارد. بررسی‌های «دنیای‌اقتصاد» نشان می‌دهد «تورم‌زا بودن وام مسکن» یک توهم است، چون طی 9 سال «تثبیت سقف وام» قیمت مسکن در تهران 7 برابر شد اما در سالی که قدرت پوششی این تسهیلات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تازه‌ترین بررسی‌های به عمل آمده از نبض معاملات آپارتمان در اولین ماه از سال 1403 نشان می‌دهد، نه‌تنها سهم عرضه آپارتمان‌های نوساز و کلیدنخورده در بازار معاملات مسکن شهر تهران همچنان ریزش دارد که در روزهای اخیر، تعداد و فراوانی و همچنین سهم فایل‌های فروش مسکن میانسال یا چندساله (به‌ویژه آپارتمان‌های با عمربنای 6 تا 11 سال)، نیز با افت محسوس نسبت به همه سال‌های گذشته تاکنون رو‌به‌رو شده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: نه‌تنها فروردین ماه امسال، سهم عرضه آپارتمان های نوساز و کلیدنخورده به بازار مسکن شهر تهران همچنان کاهشی است که یک رخداد دیگر نیز این روزها در بازار رصد می شود. این رخداد افت محسوس سهم عرضه آپارتمان های چندساله و میانسال به بازار فروش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تغییرات سهم عرضه سه گروه از فایل‌های فروش آپارتمان، سن بازار مسکن شهر تهران را افزایش داد. تازه‌ترین بررسی‌های به عمل آمده از نبض معاملات آپارتمان در اولین ماه از سال 1403 نشان می‌دهد، نه‌تنها سهم عرضه آپارتمان‌های نوساز و کلیدنخورده در بازار معاملات مسکن شهر تهران همچنان ریزش دارد که در روزهای اخیر، تعداد و فراوانی و همچنین سهم فایل‌های فروش مسکن میانسال یا چندساله (به‌ویژه آپارتمان‌های...

وب‌گاه گسترش

در این گزارش به بررسی قیمت اجاره خانه ها در محله تجریش تهران می پردازیم.

وب‌گاه گسترش

روز به روز وضعیت قیمت‌ها در بازار اجاره مسکن بهبود نمی‌یابد و این شرایط در سال 1403 به صورت بحرانی‌تری تشدید شده است.

وب‌گاه گسترش

فعالان بازار مسکن با اشاره به شرایط رکود موحود در بازار مسکن، بر این باور هستند که دولت باید یک برنامه‌ریزی عاجل و سیاست‌ورزی مناسب برای سال 1403 در حوزه مسکن و ساختمان لحاظ کند.

وب‌گاه گسترش

قیمت مسکن در تهران ظرف سال گذشته به‌شکل تقریبی از متری 66 میلیون تومان، به متری 83 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک واحد آپارتمان 100 متری دو خواب در جمهوری در حالی که هفت سال از ساخت آن می‌گذرد، به قیمت هشت میلیارد و 449 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعالان بازار مسکن با اشاره به شرایط رکودی بازار مسکن، اعتقاد دارند: دولت باید یک برنامه‌ریزی عاجل و سیاست‌ورزی مناسبی برای سال 1403 در حوزه مسکن و ساختمان داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

اگر یک طرح بانکی توسط سیاستگذار پولی پذیرفته شود، قفل "خرید اولین خانه با وام مسکن" باز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: میانگین «قیمت پیشنهادی» واحد مسکونی در آغاز سال1403 در پایتخت، مترمربعی 84 میلیون تومان است.