سه‌شنبه 1 خرداد 1403

قیمت آپارتمان

قیمت آپارتمان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: بازار مسکن تهران امسال به آرامش می‌رسد.

وب‌گاه گسترش

در این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت و ویژگی های خانه‌ها در محله چیتگر بپردازیم.

وب‌گاه گسترش

جنت آباد جنوبی به دلیل دسترسی‌های عالی و نزدیکی به اماکن تفریحی و مراکز خرید بزرگ، جزو محله‌های پرطرفدار غرب تهران محسوب می‌شود.

وب‌گاه گسترش

بازار مسکن در سال 1402، به دو نیمه تقسیم می‌شد؛ یک نیمه پر و یک نیمه خالی. در سال گذشته، بازار املاک تهران توانست با مقاومت در برابر اثرپذیری کامل از جهش ارزی آخر سال، روند رشد قیمت آپارتمان‌ها را امیدوار کند. این اتفاق دو علت اصلی داشت. اما واقعیت دیگری که در این بازار وجود دارد، رشد قیمت با نرخ بالاتر از سال 1401 است.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس آمارهایی که بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن و قیمت آپارتمان در تهران در اسفندماه منتشر کرده، در میان مناطق 22 گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت یک مترمربع زیربنای مسکونی به منطقه یک تهران اختصاص داشته که معادل 150 میلیون و 680 هزار تومان بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک عنوان کرد: همچنین باید ببینیم بازارهای موازی با بخش مسکن چه مسیری را طی می‌کنند و چه کاهش یا جهشی را خواهند کرد که قطعا قیمت مسکن نیز از آن تاثیر می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک درباره وضعیت بازار مسکن در سلب 1403 توضیح داد.

وب‌گاه گسترش

از نظر کارشناسان وضعیت بازار مسکن، در سال گذشته، هزینه ساخت مسکن با حدود 50 درصد افزایش مواجه شده است. همچنین، قیمت متوسط فروش آپارتمان نیز در همان دوره با حدود 70 درصد افزایش مواجه بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک درباره وضعیت بازار مسکن در سال جدید توضیح داد. «داود بیگی‌نژاد» نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به وضعیت بازار مسکن، می‌گوید: ما در سال گذشته در حدود 50 درصد افزایش هزینه ساخت را داشتیم و متوسط قیمت فروش آپارتمان هم چیزی در حدود 70 درصد افزایش داشته است. وی افزود: در عین حال، مقدار ساختمان ساخته شده هم نسبت به سال 1401 کمتر از نیاز بازار بوده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک درباره وضعیت بازار مسکن در سال جدید توضیح داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک درباره وضعیت بازار مسکن در سال جدید توضیح داد.

وب‌گاه گسترش

آخرین گزارشات رسمی درباره تحولات بازار مسکن تهران نشان می‌دهد که خانه‌هایی با متراژ 60 تا 70 متر و معمولا دارای یک اتاق خواب، بیشترین سهم را در معاملات مسکونی تهران دارند. بر خلاف سال‌های گذشته، اولویت خریداران مسکن از آپارتمان‌های نوساز کاسته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به باور کارشناسان، بازار مسکن با فاصله از افزایش نرخ دلار اثر می‌پذیرد و اثر رشد نرخ دلار را پس از گذشت مدتی در این بازار می‌توان مشاهده کرد. به باور کارشناسان، بازار مسکن با فاصله از افزایش نرخ دلار اثر می‌پذیرد و اثر رشد نرخ دلار را پس از گذشت مدتی در این بازار می‌توان مشاهده کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ بازار مسکن از بازارهای سنتی محبوب است که مردم همواره آن را به عنوان کالای سرمایه‌ای...

وب‌گاه گسترش

در سال جاری، شرکت املاک "شمال" تصمیم گرفت از بازار پیشرو جدا شود و به دو مسیر متفاوت هدایت شود. نبض بازار مسکن در تهران به یک مسیر رفته و نبض بازار ویلاها نیز به مسیر دیگری هدایت شده است. گزارش‌ها و بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که در پایان سال 1402، بازار ویلاهای دو استان شمالی دو تغییر نسبت به سال 1401 داشته است.

وب‌گاه گسترش

آیا بخش مسکن در ایران توانسته است به طوری که عملکرد آن می تواند منجر به رشد تولید در صنایع دیگر شود، یکی از موتورهای محرک اقتصاد باشد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعداد معاملات مسکن در تهران در بهمن ماه رشد نسبت به دی رشد زیادی کرده است. همچنین تورم ماهانه آپارتمان‌های تهران به 3.8 درصد رسیده که نسبت به ماه قبل رشد کرده اما تورم نقطه به نقطه این واحدها به 36.4 درصد رسیده که نسبت به دی ماه کاهش یافته است.