چهارشنبه 2 خرداد 1403

قیمت آپارتمان

قیمت آپارتمان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار زمین و ویلا در استان های شمالی در سال‌جاری با رکود سنگین از سمت تقاضا روبه‌رو شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلاری هر مترمربع آپارتمان در شهر تهران بعد از «جهش ارزی ماه دی» به صورت محسوس کاهش پیدا کرد.

وب‌گاه فرارو

بانک مرکزی شبیه اقدامی که سال گذشته از اواسط زمستان برای «قیمت مسکن» انجام داد را امسال درست در همان مقطع یعنی دی ماه تکرار کرد به این صورت که «انتشار نبض ماهانه قیمت فروش آپارتمان‌های شهر تهران» از ابتدای زمستان سال‌جاری توسط این نهاد متوقف شده است، اما در غیاب «دماسنج رسمی» بازار خرید و فروش خانه، یک «دماسنج در دسترس» و البته مورد استفاده فعالان اقتصادی و ملکی موجود است که تصویر مشخصی...

وب‌گاه گسترش

شمال، نگین ایران زمین، با طبیعت بکر و چشم اندازهای خیره کننده، همواره مقصدی جذاب برای مسافران و سکونت در آن بوده است. اما چه چیزی می‌تواند از داشتن یک ملک شخصی در شمال لذت‌بخش‌تر باشد؟ تصور کنید هر زمان که اراده کنید، به ساحل نیلگون خزر قدم بگذارید، در جنگل‌های انبوه شمال گشت و گذار کنید، یا در کوهستان‌های سر به فلک کشیده نفس عمیق بکشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ظرفیت‌های ساخت و ساز در ایران به قدری بزرگ است که در بخش زمین و ساختمان یکی از کشورهای پهناور دنیا به شمار می‌رویم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت ها نشان می دهد، میانگین قیمت پیشنهادی فروشنده ها در بازار مسکن مشهد کمتر از 30 میلیون تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی بازار مسکن در پایتخت نشان می‌دهد که هم‌اکنون بازار شب عید مسکن در منطقه پرمعامله 10 فعال است و معاملات ملکی صورت می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حال حاضر متوسط قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان با مساحت میانگین 80 تا 85 مترمربع و همچنین میانسال - زیر 10 سال ساخت - حدود 38 میلیون و 900‌هزار تومان است. این سطح قیمت پیشنهادی حدود نصف قیمت مسکن در تهران است.

وب‌گاه گسترش

در روز چهارشنبه، قیمت یک واحد مسکونی به مساحت 102 مترمربع با ساختمانی 20 ساله در محله پیروزی به مبلغ پنج میلیارد و هفتصد میلیون تومان رسیده است.

وب‌گاه گسترش

در سال جاری، رکود تورم در بازار معاملات مسکن نسبت به فاز مشابه در بازار ساخت و ساز، بسیار سنگین‌تر و شدیدتر بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در چهار منطقه شرقی تهران یعنی مناطق 3 و 4 و 8 و 13 در حال حاضر متوسط قیمت آپارتمان کلنگی یا قدیمی در فایل ها - بر اساس قیمت پیشنهادی فروشنده ها - مترمربعی نزدیک به 200 میلیون تومان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در گزارش امروز نبض بازار مسکن، نبض قیمت‌های پیشنهادی مربوط به آپارتمان های قدیمی در چهار منطقه شرقی تهران را مورد بررسی قرار داده ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی فایل‌های خریدوفروش میکروآپارتمان‌های 30 مترمربعی پایتخت نشان می‌دهد که برای خرید این واحدها دست‌کم به بودجه‌ای معادل یک میلیارد تا 3 میلیارد تومان نیاز است.

وب‌گاه گسترش

میزان فروش آپارتمان درسال 1402 به نصف فروش آن در سال گذشته رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در تهران طی سال جاری میزان فروش آپارتمان ها به نصف سال 1401 رسید که بیانگر تداوم رکود و تشدید آن در سال 1402 بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اندیشکده معماری و شهرسازی اسلامی گفت: بلندمرتبه‌سازی و انبوه‌سازی راهکار حل مشکل مسکن نیست و باید تراکم در کلانشهر‌ها کم شود.