سه‌شنبه 1 خرداد 1403

قیمت آپارتمان

قیمت آپارتمان

وب‌گاه گسترش

در این گزارش به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان های غرب تهران پرداختیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فایل‌های فروش آپارتمان‌های میانسال در مناطق مختلف تهران با اختلاف بیش از 2 برابری بین پایین‌ترین منطقه و بالاترین نقطه شهر، به بازار زمستانی عرضه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت آپارتمان های منطقه 4 و 5 تهران در جدول زیر آورده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه دنیای اقتصاد جدول متوسط قیمت مسکن در مناطق 4و5 تهران را منتشر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نبض قیمت مسکن بر اساس «قیمت‌های پیشنهادی» فروش آپارتمان در مناطق 4 و 5 پایتخت، بیانگر ثبات نسبی بهای آپارتمان است.

وب‌گاه گسترش

اما همان‌طور که در مقدمه عنوان شد، میانگین قیمت مسکن مناطق 4 و 5 با میانگین قیمت مسکن کل شهر تهران متفاوت است. معیار سوم اما «قیمت واحدهای مسکونی نوار میانی (مرکزی) شهر تهران» است. یعنی خیابانی که از میدان آزادی شروع و به میدان انقلاب ختم می‌شود. محله های اطراف این نوار را به لحاظ «جغرافیای پایتخت»، می‌توان محله های واقع در مرکز بازار مسکن شهر تهران قلمداد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خرید مسکن در مناطق مختلف شهری می‌تواند در برخی از جنبه‌ها تفاوت‌های چشمگیری داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خانه دومی ها یا افرادی که قصد تبدیل به احسن آپارتمان خود را دارند این روزها عمدتا در بازار خانه های 80 تا 100 مترمربعی حضور دارند.

وب‌گاه گسترش

برآورد از میانگین قیمت مسکن در شهر تهران می‌تواند بر اساس سه معیار کاملا متفاوت انجام شود. با انتخاب هر معیار، نتایج و تحلیل میانگین قیمت با دو معیار دیگر متفاوت خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برآورد از میانگین قیمت مسکن شهر تهران را شاید بتوان بر اساس سه معیار کاملا متفاوت از هم، انجام داد که البته بسته به اینکه کدام معیار را انتخاب می‌کنید، نتایج و تحلیل آن میانگین قیمت با دو معیار دیگر فرق خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آخرین قیمت مسکن در مرکزی ترین نقاط پایتخت در جدول زیر آورده شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برآورد از میانگین قیمت مسکن شهر تهران را شاید بتوان بر اساس سه معیار کاملا متفاوت از هم، انجام داد که البته بسته به اینکه کدام معیار را انتخاب می کنید، نتایج و تحلیل آن میانگین قیمت با دو معیار دیگر فرق خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای‌اقتصاد: برآورد از میانگین قیمت مسکن شهر تهران را شاید بتوان بر اساس سه معیار کاملا متفاوت از هم، انجام داد که البته بسته به اینکه کدام معیار را انتخاب می کنید، نتایج و تحلیل آن میانگین قیمت با دو معیار دیگر فرق خواهد داشت.

وب‌گاه گسترش

در این گزارش به بررسی قیمت ها و مشخصات آپارتمان های واقع در منطقه یک استان تهران پرداختیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های تهرانپارس تهران خواهیم پرداخت.