سه‌شنبه 1 خرداد 1403

قیمت آپارتمان

قیمت آپارتمان

وب‌گاه گسترش

با انتشار فایل‌های ملکی برای فروش تا تاریخ 30 فروردین ماه، برخی از سایت‌های خرید و فروش مسکن قیمت پیشنهادی را بر اساس رنگ بندی فایل‌ها مشخص می‌کردند، اما از ابتدای اردیبهشت ماه تمامی فایل‌ها بدون رنگ و با نمای سیاه بر روی سایت‌ها قرار گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدادی از زورگیران دهه هشتادی به همراه قمه در بوستان چیتگر دستگیر شدند تعدادی از زورگیران دهه هشتادی به همراه قمه در بوستان چیتگر دستگیر شدند پیرو گزارش شهروندان در رابطه با زورگیری با قمه توسط 4 نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی 405 در موقعیت میدان گل‌ها منطقه 22، واحد گشت یگان حفاظت بوستان چیتگر به موقعیت اعزام و 4 سرنشین خودرو که همگی متولد دهه 80 بودند را دستگیر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متوسط قیمت مسکن در تهران از متری 80 میلیون عبور کرد، اما در محدوده چیتگر با عددی کمتر از 70 میلیون روبرو می‌شویم قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟ قیمت آپارتمان در چیتگر و سایر محله‌های منطقه 22 تهران، براساس آخرین آمار‌های رسمی نسبت به میانگین کل شهر تقریبا 15 درصد کمتر است.

وب‌گاه گسترش

این گزارش شامل ارزیابی‌های ما درباره قیمت آپارتمان‌ها در مناطق مرکزی تهران است و شما می‌توانید آن را مطالعه کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار معاملات مسکن در اولین ماه از سال1403 با 6 اتفاق همراه شد که مهم‌ترین آنها «واکنش متفاوت از یکدیگر خریداران مصرفی و سرمایه‌ای» بود. هنوز آمار رسمی از آنچه در زمینه قیمت و نبض معاملات خرید آپارتمان در تهران در فروردین رخ داده، منتشر نشده است، اما تحقیقات میدانی «دنیای‌اقتصاد» نشان می‌دهد دلار و تنش نظامی روی قیمت پیشنهادی فروشنده‌ها، قیمت قرارداد و همچنین رفتار بازیگران بازار اثر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رقم مهریه ستاره معصومی مشخص شد که مهدی قائدی مبلغ میلیاردی را پرداخت کرد. رقم مهریه ستاره معصومی مشخص شد که مهدی قائدی مبلغ میلیاردی را پرداخت کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مهدی قائدی پس از آنچه ادعای خیانت ستاره معصومی عنوان شد، همسرش را طلاق و به زندگی مشترک با این فرد پایان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار عرضه «فایل فروش آپارتمان» در شروع ماه دوم از سال 1403، با یک تغییر محسوس نسبت به فروردین روبه‌رو شده است؛ افزایش نسبی فروشنده ها.

وب‌گاه خبر آنلاین

در دقیقه 5 دیدار شباب الاهلی و اتحاد کلباء قایدی با پاس گلش دروازه شباب الاهلی را باز کرد. از سوی دیگر سایت خبری رکنا، با اشاره به طلاق این بازیکن از همسرش نوشتند: «پس از طلاق و جدایی، همسر این بازیکن تمامی اموال و دارایی او را که به نام خودش بوده، ضبط کرده و حاضر به پس دادن نیست. این در حالی است که قیمت آپارتمان شمال شهر تهران، ویلای شمال و ماشین خارجی ستاره لژیونر چند برابر مهریه...

وب‌گاه خبر آنلاین

آپارتمان شمال شهر تهران، ویلای شمال، ماشین گران‌قیمت خارجی و... غرامت طلاق ستاره لژیونر از همسرش است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این بازیکن سرشناس زود ازدواج کرد تا اسیر حاشیه‌ها نشود اما انگار خود این ازدواج حاشیه بود! فوتبالیست لژیونر و ستاره کشورمان، از روی سادگی یا عشق و علاقه تمامی اموال خود در تهران و ایران را به نام همسرش کرده بود. این بازیکن سرشناس زود ازدواج کرد تا اسیر حاشیه‌ها نشود اما انگار خود این ازدواج حاشیه بود! فوتبالیست لژیونر و ستاره کشورمان، از روی سادگی یا عشق و علاقه تمامی اموال خود در تهران...

وب‌گاه فرارو

آپارتمان شمال شهر تهران، ویلای شمال، ماشین گران‌قیمت خارجی و... غرامت طلاق ستاره لژیونر از همسرش است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار معاملات مسکن در منطقه 2 شهر تهران در رکود عمیق قرار دارد؛ به طوری که نه‌تنها مدت زمان رسوب فایل در بنگاه های معاملات ملکی این منطقه نسبت به قبل افزایش یافته است بلکه عمده فایل هایی که این روزها به استارت‌آپ های مجازی بازاریابی ملکی نیز عرضه شده است چند مرتبه آگهی شده اند اما هنوز به فروش نرسیده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه گسترش

در این گزارش، قصد داریم به بررسی قیمت خانه‌های کلنگی در منطقه شریف‌آباد تهران بپردازیم.

وب‌گاه گسترش

قیمت جدید آپارتمان در شهر پردیس را می توانید در این گزارش ببینید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

متقاضی خرید مسکن در منطقه5 برای خرید یک واحد معمولی، میانسال و با امکانات متعارف دست کم نیاز به تامین بودجه 100میلیون تومانی به ازای هر مترمربع (به طور متوسط) دارد. بنابراین حداقل بهای خرید یک واحد مسکونی 50 مترمربعی در این منطقه به طور متوسط به 5 میلیارد تومان می رسد.