چهارشنبه 2 خرداد 1403

قیمت آپارتمان

قیمت آپارتمان

وب‌گاه گسترش

یک واسطه‌گر ملکی در پرند می‌گوید در آغاز بازگشایی مترو پرند، تعداد خریداران ملک در این محدوده افزایش یافت اما هم‌اکنون تقاضا کمتر شده است؛ خرید و فروش انجام می‌شود اما نسبت به 3 ماه پیش که مترو افتتاح شد کاهش قابل توجهی داشته است.

وب‌گاه گسترش

متوسط قیمت پیشنهادی فروشنده‌ها برای هر متر مربع آپارتمان مسکونی در منطقه یک به 189 میلیون و 500 هزار تومان رسیده و این مقدار در چهار منطقه دیگر پایتخت از حد 100 میلیون تومان عبور کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تقاضای خرید آپارتمان با مساحت سه‌رقمی و به‌ویژه بالای 150 مترمربع در حال حاضر به شدت پایین است؛ این خبر را واسطه های بازار معاملات مسکن پایتخت از مناطق مختلف شهر و حتی از بالای شهر مطرح می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فاصله همیشگی قیمت بین آپارتمان‌های کلیدنخورده و نوساز با واحدهای میانسال - حدود 10 سال ساخت - مدتی است به هم خورده و تبدیل به گسل شده است.

وب‌گاه گسترش

در این گزارش به بررسی قیمت و مشخصات خانه های مرکز تهران پرداختیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

منطقه 2 یکی از وسیع‌ترین مناطق 22گانه تهران است که بر اساس گزارش مرکز آمار متوسط قیمت آن در دی‌ماه امسال، 114 میلیون و 513 هزار تومان اعلام شده است. اما با چه بودجه‌ای می‌توان در محلات مختلف منطقه 2، آپارتمان خرید؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای شهر تهران با این تصور که «تعدیل نرخ عوارض ساخت‌وساز» باعث گرانی مسکن می‌شود، «نرخ رشد 26درصدی پیشنهاد شهرداری تهران» را رد کرد و روز گذشته تصویب کرد «عوارض ساخت مسکن در کل شهر تهران برای سال 1403، به میزان 19‌درصد نسبت به عوارض 1402 افزایش یابد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجم خرید آپارتمان در تهران در ماه دی نسبت به آذر 10 درصد افزایش پیدا کرد و از حدود 4000 واحد به نزدیک 4500 واحد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام مرکز آمار، در دی ماه 1402 تورم نقطه به نقطه قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد 46,5 درصد رسیده است. تورم نقطه به نقطه این ماه در مقایسه با ماه قبل 11 واحد درصد کاهش داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام مرکز آمار، در دی ماه 1402 تورم نقطه به نقطه قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد 46,5 درصد رسیده است. تورم نقطه به نقطه این ماه در مقایسه با ماه قبل 11 واحد درصد کاهش داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میانگین قیمت پیشنهادی برای فروش آپارتمان های میانسال در چهار کلان‌شهر بر اساس تازه ترین فایل های عرضه شده به بازار مسکن این شهرها محاسبه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی چندی پیش وزارت راه و شهرسازی خبر از پیشنهاد چینی‌ها برای ساخت نهضت ملی مسکن داده بود، حالا معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران نیز از واگذاری زمین‌های ذخیره به چینی‌ها برای اجرای طرح «کلید به کلید» در مناطق پایین شهر سخن گفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در بخش‌های مختلف منطقه 6 تهران اختلاف قیمت هر متر آپارتمان تا 50درصد پیش رفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت آپارتمان در محله‌های خانی آباد، عبدل آباد، نعمت آباد و نازی آباد با توجه به متراژ متفاوت است.

وب‌گاه گسترش

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در بخش‌های متنوع منطقه 6 تهران، قیمت هر متر آپارتمان با تفاوتی تا 50 درصد افزایش یافته است.