چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

قیمت روز خودروهای پرطرفدار + جدول

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
قیمت روز خودروهای پرطرفدار + جدول

بازار خودروی کشور در رکود قرار دارد. اما امیدواری بازار به نتیجه مثبت مذاکرات، قیمت‌ها را به صورت جزئی کاهش داده است.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو صفر داخلی در روز دوشنبه 24 مرداد 1401 با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز دوشنبه 24 مرداد 1401 در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید 111 با قیمت 205 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید 131 نیز با قیمت 179 میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل 1401 نیز به 409 میلیون تومان رسید.

البته پژو 207 اتومات در قیمت 620 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ 210 میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو 206 تیپ دو مدل 1401 به 302 میلیون تومان رسید. 206 تیپ پنج نیز دو میلیون تومان کاهش داشت و اکنون در بازار کشور تا نرخ 357 میلیون تومان پیش رفت.

تارا اتوماتیک نیز امروز سه میلیون تومان کاهش قیمت داشت و در قیمت 592 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو گفت: نه تنها در بازار خودرو، بلکه سایر بازارها نیز در کشور متاثر از مذاکرات وین هستند. به دلیل مشخص نبودن نتیجه مذاکرات نیز، بازارها دست نگه داشته‌اند و جهشی ندارند. هرچند اخبار ضد و نقیضی که از این مذاکرات منتشر می‌شود، یک تاثیر جزئی دارد.

او افزود: بازار خودروی کشور در حال حاضر در رکود قرار دارد. اما امیدواری بازار به نتیجه مثبت مذاکرات، قیمت‌ها را به صورت جزئی کاهش داده است. البته به نظر می‌رسد این رکود ادامه داشته باشد تا نتیجه قطعی از مذاکرات مشخص شود.

این کارشناس صنعت خودرو در ادامه توضیح داد: گویا بانک مرکزی با واردات خودرو به کشور مخالفت کرده و بحث واردات نیز همچنان با ابهاماتی همراه است. اما با به نتیجه رسیدن مذاکرات و وارد شدن ارز به کشور، مشکلات تامین ارز نیز برطرف می‌شود و در بازار و قیمت‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: تجارت‌نیوز

قیمت روز خودروهای پرطرفدار + جدول 2