یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

لاریجانی: دشمن کلیت ایران را هدف قرار داده؛ باید ید واحده باشیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
لاریجانی: دشمن کلیت ایران را هدف قرار داده؛ باید ید واحده باشیم

علی لاریجانی گفت: حریف و دشمن ما سناریوی بزرگتری به وجود آورده است و دیگر مسئله کلیت ایران مطرح است و باید در برابر آن به تعبیر رهبری ید واحده بود.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم یادبود مرحوم عسگراولادی که عصر امروز (شنبه 14 آبان) در حوزه هنری برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: اگر بخواهیم یک سیاستمدار تراز جمهوری اسلامی معرفی کنیم همان مرحوم عسگراولادی است. یکی از خصوصیات ویژه ایشان شناخت از دوست و دشمن بود.

وی افزود: او می‌دانست آمریکا و غرب نسبت به ایران چه نگاه شیطنت‌آمیزی دارند و وضعیت دشمنان را خوب می‌شناخت و صف دشمن و دوست را مخلوط نمی‌کرد. او به درستی از نگاه تاریخی آمریکا و غرب آگاه بود.

لاریجانی با اشاره به برخی اقدامات دشمنان در زمینه حوادث اخیر، گفت: خیلی عجیب است در یکی از کشورهای همسایه ما آمریکایی‌ها به صراحت به گروه‌های ضدانقلاب می‌گویند که شما باید در ایران فعالیت کنید و به آنان فشار می‌آورند که این کار را انجام دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در گذشته هم نظیر این ماجراها را کم نداشتیم ولی آنان اشتباه می‌کنند که فکر می‌کنند با چند انفجار و ترور می‌توانند در کشور ایجاد مشکل کنند. ما در داخل ممکن است اختلافاتی داشته باشیم اما ملت ایران شما را می‌شناسند و می‌دانند شما دلسوز مردم نیستید.

وی تاکید کرد: درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد اما حریف و دشمن ما سناریوی بزرگتری را به وجود آورده است و دیگر مسئله کلیت ایران مطرح است و باید در برابر آن به تعبیر رهبری ید واحده بود.

خبر در حال تکمیل است...