یک‌شنبه 1 مهر 1403

لایحه باغات به نتیجه نرسیده است / نگاه دشمنانه برخی‌ها به درختان پایتخت

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
لایحه باغات به نتیجه نرسیده است / نگاه دشمنانه برخی‌ها به درختان پایتخت

رییس شورای شهر تهران گفت: برای لایحه باغات از اساتید دانشگاه و اعضای شورای شهر پنجم با کمال میل دعوت میکنیم که اگر پیشنهادی دارند، ارائه دهند.

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در نشست خبری که امروز برگزار شد، اظهار کرد: در منطقه خلازیر و احمدیه ساخت و سازهای غیرمجاز داشتیم که متاسفانه در نگاه اول ناپایداری را متوجه می شوید، چرا یک ساختمان 3 طبقه باید 4 طبقه ساخته شود؟ مردم در این خانه ها زندگی می کنند و بسیار خطرناک است.

وی گفت: مافیا در منطقه خلازیر این ساخت و سازها را دارند و تخریب این ساختمان ها نیاز به امکانات زبادی دارد که به مرور زمان دچار کمبود می شویم؛ این اتفاق هشداری است که ساختمان های دیگر جدی گرفته شود.

چمران بیان کرد: لایحه باغات را شهرداری برای ما ارسال کرده و در دست بررسی است، اما جوابی از هیچ کمیسیونی خارج نشده است، این صحبت هایی که گفته می شود به مصوبه باغات مربوط می شود.

وی یاداور شد: بحث ما این است که فضا‌های بزرگ و باغ های پیوسته ای که می خواهند نگه دارند، کمکشان کنیم تا فضای سبز شهری توسعه پیدا کند، اگر هم نخواستند شهرداری ان باغ را خریداری می کند.

رییس شورای شهر تهران تصریح کرد: منطقه 18 یکی از مناطقی است که دارای فضای سبز بسیار زیادی است و تاکید داریم باغات را خریداری کنیم تا حفظ شود، عقیده ما نگه داری است.

چمران یاداور شد: برای لایحه باغات از اساتید دانشگاه و اعضای شورای شهر پنجم با کمال میل دعوت میکنیم که اگر پیشنعادی دارند، ارائه بدهند. برخی‌ها به یک درخت به چشم یک دشمن نگاه می کنند و این دید باید رفع شود.

در حال تکمیل /

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری