پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

لعیا جنیدی

لعیا جنیدی

خبرگزاری ایسنا

معاونت حقوقی رئیس جمهوری خواستار بررسی خارج از نوبت " لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت" شد.

خبرگزاری دانا

شورای آتلانتیک اعلام کرد که دیپلمات‌های ایران و امریکا بار دیگر بر سر مسائل مربوط به افغانستان در دیدار گروه شش بعلاوه دو حاضر شده و به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه آلوده به دست و دلبازی‌های مفسد اقتصادی دوره اصلاحات، می‌پرسد چرا با وجود احکام سنگین برای مفسدان اقتصادی، التهاب بازارها به جای خود باقی است؟

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو حزب منحله مشارکت می‌گوید انتساب دولت به اصلاح‌طلبان شوخی است.

خبرگزاری دانا

معاونت حقوقی رییس جمهوری آیین‌نامه اجرایی «قانون اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی» را برای مراحل بررسی به هیات دولت ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت حقوقی رییس جمهوری آیین‌نامه اجرایی «قانون اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی» را برای مراحل بررسی به هیات دولت ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون حقوقی رئیس جمهور، دستورالعمل اجرایی ثبت تبدیل شرکتهای تجاری را ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایسنا

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: تنقیح مساله‌ای تکنیکی و فنی است چون باید مشخص کنیم کدام قانون منسوخ، معتبر، منقضی و... است که این کار پیچیدگی قابل توجهی دارد و باید با در نظر گرفتن ابعاد فنی انجام داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهوری با صدور پیامی، معلمان و استادان را شهروندان پیشتاز در عرصه علم و فرهنگ دانست و ضمن تبریک روز معلم، از تلاش آنان برای استمرار آموزش و پژوهش با وجود محدودیت های ناشی از تدابیر بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

خبرگزاری دانا

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: تلاش شده است فرصت‌های شغلی بهتر و شرایط اشتغال بهینه تری برای کارگران فراهم شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهوری ضمن گرامیداشت روز کارگر در یادداشتی نوشت: معاونت حقوقی ریاست جمهوری از طریق معاونت نظارت بر قانون اساسی و اداره امور آموزش حقوق شهروندی در تلاش است تا از حق‌های متعددی همچون حق بر تفریح و شادمانی، حق بر بهره‌مندی از حقوق و مزایای مادی و تشویقی، حق بر رعایت سلامت کارگری و حق بر حمایت جامعه صیانت کند.

خبرگزاری ایسنا

لعیا جنیدی در یادداشتی به تشریح ابعاد حقوقی، حقوق کارگران پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - جلسه نظارت بر سیاست های کلی نظام و چگونگی اجرای آن روز سه شنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور برگزار شد.