دوشنبه 26 شهریور 1403

لعیا جنیدی

لعیا جنیدی

خبرگزاری مهر

کمیسیون لوایح دولت با مستثنی شدن وزارت فرهنگ از شمول ممنوعیت دریافت هدایای مردمی موافقت کرد.

خبرگزاری ایرنا

پکن - ایرنا - تلویزیون ملی چین در گزارشی ضمن بازتاب تعرض آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران نوشت که از دیدگاه مقام های تهران از جمله «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران، «یاغی گری هوایی» آمریکا اقدامی تروریستی و کاملا غیرقانونی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رئیس قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: همانگونه که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عمل ثابت کردند «دوران بزن در روی نظامی» به پایان رسیده، قوه قضاییه نیز با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی و حقوقی داخلی و بین‌المللی به قلدرهای حاکم در واشنگتن ثابت خواهد کرد، «دوران بزن در روی حقوقی و قضایی» نیز پایان یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اقدام پنجشنبه جنگنده های نظامی آمریکا در ایجاد مزاحمت برای هواپیمای مسافربری ماهان در مسیر هوایی تهران _ بیروت، نقض آشکار حقوق بین الملل و اصل آزادی و امنیت پرواز است که تبعات و مسئولیت بین المللی برای دولت خاطی یعنی ایالات متحده آمریکا را به دنبال دارد؛ اقدامی که یادآور جنایت ناو وینسنس در شلیک مرگبار به هواپیمای ایرباس ایران در سال 1367 است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران حاکی از آغاز دور تازه‌ای از ماجراجویی‌های واشنگتن برای پوشاندن ناکارآمدی های داخلی است و تعلل جامعه جهانی در برابر یاغی‌گری‌های کاخ سفید می‌تواند عواقب ناخوشایندی برای خاورمیانه در پی داشته باشد.

خبرگزاری میزان

مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: بحث فنی تعرض جنگنده آمریکایی هنوز مشخص نشده است و تا زمانی که جزئیات تکتیکی و فنی این موضوع روشن نشده نمی‌توان به دنبال حل مسئله حقوقی آن بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی در صفحه خود در شبکه اجتماعی توئیتر با اشاره به تعرض هواپیماهای جنگنده ایالات متحده امریکا بر فراز خاک سوریه به پرواز 1152 شرکت هواپیمایی ماهان نوشت: تروریسم دولتی آمریکایی در هوا و زمین و دریا ادامه دارد.

وب‌گاه فرارو

لعیا جنیدی گفت: توضیحاتی که تاکنون در رابطه با ایجاد مزاحمت برای هواپیمای مسافربری ماهان ارائه شده غیرموجه و فاقد وجه اقناعی است.

خبرگزاری ایسنا

گفت‌وگوی دلگرم‌کننده پوتین و ترامپ با محوریت ایران / اخبار مرتبط با مزاحمت برای هواپیمای مسافربری ایران / محتوای پیام روحانی به پوتین / ادعای جدید پمپئو درباره ایران / تلاش برای خارج کردن اطلاعات به شهادت رساندن سردار سلیمانی از حالت محرمانه / برگزاری آیین‌های سوگواری سیدالشهدا (ع) با رعایت پروتکل‌ها و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید...

خبرگزاری مهر

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: ایجاد مزاحمت برای یک هواپیمای مسافربری، زیر پا گذاشتن اصول مسلم حقوق بین‌الملل است.

خبرگزاری میزان

معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به ایجاد مزاحمت برای یک هواپیمای مسافربری ایرانی توسط هواپیماهای جنگنده آن را زیر پا گذاشتن اصول مسلم حقوق بین‌الملل عنوان کرد و تعقیب حقوقی آن را از در شورای ایکایو و دادگاه دادگستری بین‌المللی حق کشورمان در مواجه با آن دانست.

خبرگزاری تسنیم

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: رهگیری هواپیمای ایرانی توسط جنگنده‌های آمریکایی موجب مسئولیت بین‌المللی دولت متبوع آن ها بوده و قابلیت تعقیب حقوقی را از جمله در شورای ایکائو و دادگاه دادگستری بین المللی به دنبال خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حقوقی رئییس جمهور گفت: ایجاد مزاحمت هواپیماهای جنگنده در قبال پرواز 1152 هواپیمایی ماهان، نقض آشکار امنیت هوانوردی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: اقدامات صورت گرفته توسط جنگنده‌ها و ایجاد مزاحمت برای پرواز 1152 هواپیمایی ماهان موجب مسئولیت بین‌المللی دولت متبوع آن‌ها بوده و قابلیت تعقیب حقوقی را از جمله در شورای ایکایو و دادگاه دادگستری بین‌المللی به دنبال خواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا

لعیا جنیدی گفت: توضیحاتی که تاکنون در رابطه با ایجاد مزاحمت برای هواپیمای مسافربری ماهان ارائه شده غیرموجه و فاقد وجه اقناعی است.