پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

لعیا جنیدی

لعیا جنیدی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت حقوقی ریاست جمهوری قسمتی از عوارض مواد معدنی که منشاء مشکلاتی در صادرات شده بود را تعدیل و تصحیح کرد.

وب‌گاه تابناک

بعد از گذشت حدود 3 و نیم سال از خروج ایران از فهرست سیاه FATF و شش بار تمدید مهلت ایران برای تصویب لوایح، سرانجام در روز گذشته مورخه 2 اسفندماه 98 دوباره ایران به لیست سیاه FATF بازگشت. این بازگشت به فهرست سیاه واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشت. پرسش این است که در شرایط فعلی که اقتصاد ایران تحت تاثیر شدیدترین تحریم‌ها از جمله تحریم‌های بانکی می‌باشد این ورود به فهرست سیاه آیا تاثیری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در توئیتی از قرار گرفتن نام ایران در فهرست سیاه گروه ویژه اقدام مالی (اف‌ای‌تی‌اف FATF) ابراز خرسندی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در توئیتی از قرار گرفتن نام ایران در فهرست سیاه گروه ویژه اقدام مالی (اف‌ای‌تی‌اف FATF) ابراز خرسندی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات نوشت: کارگروه ویژه اقدام مالی (FATF) به خاطر نپیوستن ایران به کنوانسیون‌های پالرمو و سی‌اف‌تی، ایران را به لیست سیاه این نهاد بازگرداند. این اقدام می‌تواند برای مناسبات و مراودات مالی ایران دشواری‌های تازه و جدی به‌وجود آورد که به تنگناهای تحریم اضافه شود.

خبرگزاری دانا

معاون حقوقی ریاست جمهوری گفت: بخش‌های دارای ابهام در شیوه‌نامه جدید انضباطی دانشجویان که ممکن است با تفسیرهای متفاوت باعث ایجاد احساس ناامنی ذهنی در دانشجویان شود، تعیین تکلیف و اصلاح می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - وزیر خارجه آمریکا از اعضای گروه ویژه اقدام مالی (اف ای تی اف) خواست تا اقدامات مورد نیاز را برای حفاظت از جهان در برابر آنچه که او تامین مالی تروریسم ناشی از ایران خواند، بازگردانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تبعات نپذیرفتن FATF را از زبان لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور در این ویدئو ببینید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به بازگشت ایران به لیست سیاه گروه ویژه اقدام مالی (FATF) نوشت: عملکرد بانک مرکزی در طول یک سال گذشته این اطمینان خاطر را نزد مردم ایجاد کرده است، که چنین وقایعی، مشکلی برای تجارت خارجی ایران و ثبات نرخ ارز ایجاد نخواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگروه اقدام مالی (FATF) روز جمعه ایران را به فهرست سیاه خود بازگرداند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رئیس‌جمهوری در دیدار با سفیر استرالیا در ایران تصریح کرد، تهران از گسترش روابط با کانبرا استقبال می‌کند.

خبرگزاری مهر

گزارش ابعاد حقوقی سانحه هواپیمای اوکراینی و جبران خسارت آسیب دیدگان توسط معاونت حقوقی به رئیس‌جمهور و کارگروه منتخب هیئت دولت ارائه شد.