پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

لعیا جنیدی

لعیا جنیدی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور دانشجویان گفت: شیوه‌نامه جدید انضباطی دانشجویان پس از اصلاح و جمع‌بندی نهایی از سوی وزارتخانه های علوم و بهداشت و معاونت حقوقی ریاست جمهوری تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - احتمال موج دوم شیوع کرونا با رعایت نکردن موازین بهداشتی وجود دارد، 70 هزار هکتار زمین ملی در استان اصفهان سنددار شد و توان رقابت لوازم خانگی داخلی با برندهای خارجی بوجود آمده است از مهم‌ترین رویدادهای خبری اصفهان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - برخی از استانها در پایان سومین هفته خرداد ماه شاهد سفر استانی مسوولان کشور بودند، سفرهایی که اقدام در جهت جهش تولید، بهره‌برداری از واحدهای مسکن روستایی، تلاش برای صیانت و تامین امنیت زنان در برابر خشونت و امضای تفاهم نامه‌های اشتغالزایی، از جمله دستاوردهای آن است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هر انتخاباتی وعده‌هایی هستند که در حد وعده خواهد ماند و عملی نخواهند شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، لعیا جنیدی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در دهمین نشست رؤسای کانون‌های وکلای کشور با هدف بررسی مسائل روز این نهاد و اصلاح آئین نامه استقلال این نهاد برگزار شده بود، اظهار داشت: در روز‌های اخیر پس از واقعه قتل رومینا، بار دیگر لایحه «صیانت، کرامت و تأمین امنیت زنان» روند سریع‌تری به خود گرفت و برای بررسی کارشناسی و به دستور رئیس جمهور به کمیسیون...

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - معاون حقوقی رییس جمهوری با اشاره به قتل دختر 13 ساله توسط پدرش در تالش گفت: اگر مکان امنی برای حضور این دختر وجود داشت و بازپرس رسیدگی‌کننده پس از تقاضای دختر، او را به مکان امن اعزام کرده بود، این فاجعه پیش نمی‌آمد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رییس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان گفت: اصل استقلال کانون های وکلا خط قرمز این نهاد است و به هیچ وجه قابل عدول نیست و این امر مورد تاکید قوه قضاییه نیز هست از این رو انتظار داریم که رعایت این اصل در همه مباحث قوه قضاییه مورد توجه قرار گیرد.

وب‌گاه الف

معاون حقوقی رئیس جمهور حمایت از بانوان دربرابر خشونت را امری کاملا ضروری دانست و گفت: طرح لایحه صیانت زنان در برابر خشونت در درجه اول، توجهی در بین مردم ایجاد می کند تا جامعه فرهنگ و اخلاق خود را بازبینی کند و به صورت دستوری، جامعه از خشونت منع شود.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - استاندار گیلان در دیدار با لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری با اشاره به تایید لایحه حمایت از اطفال و نوجوانان در شورای نگهبان بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از بروز خشونت تأکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک حقوقدان گفت: اساس تدوین و تنظیم لایحه صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان، نگرانی از گسترش خشونت و بالاخص خشونت‌های خانگی علیه زنان است اما به نظر می‌رسد که تا تصویب نهایی این لایحه، همچنان راه درازی در پیش باشد و البته نمی‌توان به صرف وضع قانون امیداور به از بین رفتن خشونت علیه زنان بود.

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور به معاون حقوقی خود مأموریت ویژه داد که زمینه پیشبرد لوایح مهم از جمله «لایحه تأمین امنیت و منع خشونت علیه زنان» و «لایحه نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی» را فراهم کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ رییس جمهوری به معاون حقوقی خود مأموریت ویژه داد که زمینه پیشبرد لوایح مهم از جمله «لایحه تأمین امنیت و منع خشونت علیه زنان»، «لایحه شفافیت و مدیریت تعارض منافع»، «لایحه نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی» و «لایحه مسئولیت مدنی مؤسسات عمومی» را فراهم کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور به معاون حقوقی خود مأموریت ویژه داد که زمینه پیشبرد لوایح مهم از جمله «لایحه تأمین امنیت و منع خشونت علیه زنان» و «لایحه نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی» را فراهم کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس‌جمهور به معاون حقوقی خود مأموریت ویژه داد که زمینه پیشبرد لوایح مهم از جمله «لایحه تأمین امنیت و منع خشونت علیه زنان» و «لایحه نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی» را فراهم کند.