پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

لعیا جنیدی

لعیا جنیدی

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور به معاونت حقوقی خود دستور تهیه لوایح بنیادین و مقررات جدید برای بهبود محیط کسب و کار با تاکید بر تقویت دولت الکترونیک را صادر کرد.

خبرگزاری میزان

رییس جمهور کشورمان در گفت‌وگو با لعیا جنیدی، بر لزوم تهیه لوایح بنیادین و مقررات جدید برای بهبود محیط کسب و کار تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس جمهور بر ضرورت تهیه لوایح ناظر به تغییر شکل حکمرانی به ویژه با توجه به مباحث مطرح شده در جلسه اخیر دولت الکترونیک و نقش موثر آن در تحقق جهش تولید و در عین حال اثرات شیوع کرونا و تغییرات احتمالی عملکرد این ویروس و ضرورت تطبیق روابط اقتصادی و اجتماعی با آن، تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری بر ضرورت تهیه لوایح ناظر به تغییر شکل حکمرانی به ویژه با توجه به مباحث مطروحه در جلسه اخیر دولت الکترونیک و نقش مؤثر آن در تحقق جهش تولید و در عین حال اثرات شیوع کرونا و تغییرات احتمالی عملکرد این ویروس و ضرورت تطبیق روابط اقتصادی و اجتماعی با آن، تأکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور بر ضرورت تهیه لوایح ناظر به تغییر شکل حکمرانی به ویژه با توجه به مباحث مطرح شده در جلسه اخیر دولت الکترونیک تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور به لعیا جنیدی برای تهیه لوایح بنیادین و مقررات جدید برای بهبود محیط کسب و کار با تاکید بر تقویت دولت الکترونیک ماموریت داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهوری بر ضرورت تهیه لوایح ناظر به تغییر شکل حکمرانی به ویژه با توجه به مباحث مطروحه در جلسه اخیر دولت الکترونیک و نقش مؤثر آن در تحقق جهش تولید و در عین حال اثرات شیوع کرونا و تغییرات احتمالی عملکرد این ویروس و ضرورت تطبیق روابط اقتصادی و اجتماعی با آن، تأکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمتر از یک سال به پایان دولت مانده و یکی از گزینه‌های روحانی بکارگیری زنان در کابینه بود که در حد گزینه‌های روی میز باقی ماند و عملیاتی نشد.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضاییه تأکید کرد: هر گاه تصمیمات مهم اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی با نگاه جلوگیری از وقوع جرم و کاهش ناهنجاری اتخاذ شوند و دستگاههای مسئول در سه قوه به وظایف نظارتی خود درست عمل کنند، شاهد کاهش جرم و پروندههای قضایی خواهیم بود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس قوه قضاییه تأکید کرد: هر گاه تصمیمات مهم اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی با نگاه جلوگیری از وقوع جرم و کاهش ناهنجاری اتخاذ شوند و دستگاههای مسئول در سه قوه به وظایف نظارتی خود درست عمل کنند، شاهد کاهش جرم و پروندههای قضایی خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه گفت: در دو حوزه بهداشت و درمان و اقتصادی در حال عبور از بحران هستیم اما احتمال وقوع جرایمی در حوزههای اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی در دوران پساکرونا وجود دارد که باید برای پیشگیری از آنها تدبیر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: آمار جرایم و تخلفات زیبنده نظام نبوده و با بهکارگیری تمهیدات لازم کاهش یابد که این اتفاق همکاری همه دستگاههای مختلف را میطلبد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه تأکید کرد: هر گاه تصمیمات مهم اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی با نگاه جلوگیری از وقوع جرم و کاهش ناهنجاری اتخاذ شوند و دستگاه‌های مسئول در سه قوه به وظایف نظارتی خود درست عمل کنند، شاهد کاهش جرم و پرونده‌های قضایی خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه گفت: هر گاه تصمیمات مهم اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی با نگاه جلوگیری از وقوع جرم اتخاذ شوند و دستگاههای مسئول در سه قوه به وظایف نظارتی خود درست عمل کنند، شاهد کاهش جرم خواهیم بود.

خبرگزاری دانا

رئیس قوه قضاییه گفت: هر گاه تصمیمات مهم اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی با نگاه جلوگیری از وقوع جرم و کاهش ناهنجاری اتخاذ شوند و دستگاههای مسئول در سه قوه به وظایف نظارتی خود درست عمل کنند، شاهد کاهش جرم و پروندههای قضایی خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضاییه گفت: آمار جرایم و تخلفات قابل قبول و زیبنده نظام نبوده و با بهکارگیری تمهیدات قطعا میتواند کاهش یابد که البته این اتفاق همکاری همه بخشها و دستگاههای مختلف را میطلبد.