پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

لعیا جنیدی

لعیا جنیدی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهوری به معاون حقوقی خود مأموریت ویژه داد که زمینه پیشبرد لوایح مهم از جمله «لایحه تأمین امنیت و منع خشونت علیه زنان»، «لایحه شفافیت و مدیریت تعارض منافع»، «لایحه نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی» و «لایحه مسئولیت مدنی مؤسسات عمومی» را فراهم کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور به معاون حقوقی خود مأموریت ویژه داد که زمینه پیشبرد لوایح مهم از جمله «لایحه تأمین امنیت و منع خشونت علیه زنان» و «لایحه نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی» را فراهم کند.

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور به معاون حقوقی خود مأموریت ویژه داد که زمینه پیشبرد لوایح مهم از جمله «لایحه تأمین امنیت و منع خشونت علیه زنان» و «لایحه نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی» را فراهم کند.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - شصت و یکمین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی روز شنبه با حضور لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

جلسه شورای هماهنگی حقوقی دستگاه‌های اجرایی شنبه 10 خرداد با حضور لعیا جنیدی، معاون حقوقی رییس‌جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: ضرورت دارد که طرح جامع حقوقی ویروس کرونا و پیگیری ابعاد حقوقی این بیماری و آثار آن بر زندگی شهروندان تدوین شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: کشور باید طرح جامع حقوقی در دوران کرونا و پساکرونا داشته باشد تا ابعاد حقوقی و آثار برجای گذاشته و مسائل حقوقی که به بار می‌آورد، پیش‌بینی کند و برای آنها علاج داشته باشد و راهکارهای ساختارمند ارائه دهد.

خبرگزاری ایسنا

معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: ضرورت دارد که طرح جامع حقوقی کرونا و پیگیری ابعاد حقوقی این بیماری و آثار آن بر زندگی شهروندان تدوین شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قتل رومینا اشرفی دختر 13 ساله تالشی به دست پدرش در این هفته احساسات عمومی را به‌شدت جریحه‌دار کرد و واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت. رسانه‌های محلی در شرح این ماجرا نوشتند که پدر رومینا به‌دلیل ترس از آبروریزی ناموسی، گردن دخترک نوجوان را در خواب توسط داس کشاورزی بریده است. برخی رسانه‌ها نوشتند که او دلباخته یکی از پسرهای همشهری شده و از آنجا که با مخالفت‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

انتشار خبر قتل دلخراش دختر 14 ساله تالشی توسط پدرش از روز گذشته واکنش های فراوانی در فضای مجازی به دنبال داشته اما آنچه که به آن اذعان می شود ضعف در حوزه فرهنگی است.

خبرگزاری مهر

رشت - انتشار خبر قتل دلخراش دختر 14 ساله تالشی توسط پدرش از روز گذشته واکنش های فراوانی در فضای مجازی به دنبال داشته اما آنچه که به آن اذعان می شود ضعف در حوزه فرهنگی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در توئیتی از مطرح شدن ماجرای قتل رومینا در هیات دولت خبر داد و تصریح کرد که خواستار بررسی لایحه تامین امنیت زنان خارج از نوبت شده است.

وب‌گاه فرارو

لعیا جنیدی، معاون حقوقی رییس جمهوری از هیات دولت درخواست کرد «لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت» خارج از نوبت بررسی شود.

خبرگزاری ایسنا

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به دستور بررسی خارج از نوبت لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت در کمیسیون لوایح گفت: آماده‌ایم تا این لایحه هفته آینده در کمیسیون لوایح مطرح شود.

وب‌گاه فرارو

در نخستین روز از خرداد پدری از ترس بی‌آبرویی، داس را بر گردن نحیف دختر 14 ساله‌اش نشاند و سرش را برید و نام «رومینا» مانند سارینا، هوژان، فرشته، زعفران، نازنین، زبیده، سارا، هاجره و... قربانیان قتل‌های ناموسی همین چند ماه آغازین سال 99، در فهرست اسامی قبرستان جا گرفت. دختری که هنوز 14 سالش تمام نشده بود. پدر ابتدا سعی می‌کند دخترش را خفه کند و وقتی موفق نمی‌شود، سر دختر را با داس می‌برد....

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رییس جمهوری از هیات دولت درخواست کرد «لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت» خارج از نوبت بررسی شود.