پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

لعیا جنیدی

لعیا جنیدی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحریم‌های یکجانبه و فراسرزمینی آمریکا، بی‌تردید خلاف اصول حقوق بین‌الملل از جمله اصل سرزمینی بودن قوانین، اصل عدم مداخله در امور دیگر کشورها، اصل تجارت آزاد و اصل حاکمیت برابر و اصل مردم سالاری است زیرا این تحریم‌ها، فراتر از سرزمین ایالات متحده، شرکت‌ها و بانک‌ها و بازرگانان مستقر در دیگر کشورها را تحت تأثیر قرار می دهد، موجب دخالت در امور کشورهای ثالث می‌شود، تجارت...

خبرگزاری دانا

نگاهی به سرمقاله روزنامه های کثیرالانتشار و چاشنی که هر کدام از رسانه های مکتوب به محتوای امروز نشریات اضافه کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آزمون کرونا در بخش های گوناگون در حوزه دولت الکترونیک به ما نشان داد که دستگاه ها نه تنها تدارکی عینی برای چنین موقعیتی پیش بینی نکرده اند بلکه در وسط میدان نیز همچنان به آزمون و خطا مشغول اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلسه بررسی آخرین وضعیت لوایح مرتبط با پولشویی به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«حدود اختیارات»؛ این یکی از مهمترین انتقاداتی است که روسای دولت‌ها از راست و چپ نسبت به کم بودن آن لب به اعتراض گشوده‌اند و حالا حسن روحانی به دنبال راه حلی برای آن است. او سال 98 را با تکرار چندین باره درخواست برای افزایش اختیارات رئیس جمهور پشت سر گذاشت و حال باید دید در سال 99 آیا می تواند با تدوین یک لایحه این مسیر را هموار کند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - نگاهی به تقویم مدیریتی سال 1398 مازندران نشان می‌دهد که رفت و آمد مسئولان تراز ملی به این استان تقریبا پررنگ بوده و در این برخی چهره‌ها حضور تکراری و چندباره‌ای در مازندران داشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این بسته خبری مهمترین رویداد‌های خبری حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان را در خرداد 98 می‌خوانید.

خبرگزاری مهر

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم گفت: پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور درباره شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان در نامه ای به وزرای علوم و بهداشت ارسال شد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضا این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اکنون دولت در هفتمین سال فعالیت خود قرار دارد؛ اما بجای گزارش عملکرد و توضیح درباره میزان پیشرفت امور و سرانجام وعده های انتخاباتی، همچنان حاشیه سازی در اولویت برخی دولتمردان قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران نوشت: دولت می‌خواهد قانون «تعیین حدود وظایف و اختیارات و مسئولیت‌های ریاست جمهوری» را اصلاح کند. اقدامی که ناظر به اصل 113 قانون اساسی و موضوع مسئولیت رئیس جمهوری برای اجرای قانون اساسی است. موضوعی که مدت‌هاست محل اختلاف بین دولت و نهادهای دیگری مانند شورای نگهبان بوده.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: دولت می‌خواهد قانون «تعیین حدود وظایف و اختیارات و مسئولیت‌های ریاست جمهوری» را اصلاح کند. اقدامی که ناظر به اصل 113 قانون اساسی و موضوع مسئولیت رئیس جمهوری برای اجرای قانون اساسی است. موضوعی که مدت‌هاست محل اختلاف بین دولت و نهادهای دیگری مانند شورای نگهبان بوده.

وب‌گاه تابناک

به منظور رایزنی و تلاش برای حل مشکلات کارکنان دانشگاه‌های کشور، جمعی از اعضای شورای صنفی مرکزی کارمندان دانشگاه‌های دولتی کشور با دکتر لعیا جنیدی معاون امور حقوقی ریاست جمهوری از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 6 / 12 / 1398 دیدار کردند.