شنبه 14 مهر 1403

لیگ قهرمانان آسیا | استقلال در ال‌کلاسیکوی آسیا حریف رئیس قاره نشد / خداحافظی تلخ آبی‌ها با درخشش بدموقع سنگربان سعودی

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
لیگ قهرمانان آسیا | استقلال در ال‌کلاسیکوی آسیا حریف رئیس قاره نشد / خداحافظی تلخ آبی‌ها با درخشش بدموقع سنگربان سعودی

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الهلال عربستان به پیروزی سعودی‌ها انجامید.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الهلال عربستان سعودی طی دیداری در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2021، از ساعت 21:30 امشب دوشنبه 22 شهریورماه در ورزشگاه زعبیل شهر دبی به مصاف یک‌دیگر رفتند.

با این که پیش‌بینی می‌شد فرهاد مجیدی به بازیکنان باتجربه و خریدهای جدید خود میدان بیش‌تری دهد، سرمربی جوان آبی‌ها در نیمه نخست و ترکیب فیکس خود به جوانان کم‌تجربه دل بست و ریسک مهمی را انجام داد که تا حدودی به نتیجه مثبت هم رسید.

مقاومت و نمایش خوب آبی‌های تهرانی مقابل رقیب نام‌دار خود در نیمه نخست مناسب بود اما یک غفلت و یک اشتباه در همان نیمه باعث شد تا ستاره سیه‌چرده تیم فوتبال الهلال، دروازه نماینده فوتبال ایران را باز کند.

نیمه دوم هم با تعویض‌های کادرفنی تیم فوتبال استقلال و البته شدت یافتن حملات دو تیم پی‌گیری شد. الهلالی‌ها که در نیمه نخست تنها یک موقعیت گل داشتند و همان را نیز به گل تبدیل کردند، در نیمه دوم هم به گل رسیدند تا تیر خلاص به قلب اردوگاه آبی ایران شلیک شود.

با این حال باز هم شدت حملات شاگردان فرهاد مجیدی با انجام چند تغییر تاکتیکی و فنی هجومی افزایش یافت اما سنگربان تیم ریاضی بسیار پرفروغ روی خط دروازه رقیب سعودی ظاهر شد و موقعیت‌های زیادی را از آبی‌ها گرفت تا این دیدار در نهایت با پیروزی و صعود تیم فوتبال الهلال خاتمه یابد.

یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2021 دو شنبه: 22/06/1400 - ساعت: 21:30 ورزشگاه: زعبیل دبی - بدون تماشاگر گروه داوری: فو مینگ - شی ژانگ - کائو یای - ما نینگ استقلال صفر گل: - الهلال 2 گل: بافتیمبی گومیس (39) - سالم الدوسری (56) ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف آقاسی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده، ارسلان مطهری و سبحان خاقانی. ترکیب الهلال: عبدالله المعیوف، محمد البریک، یانگ هیون سو، علی هادی آل بلیهی، یاسر الشهرانی، ناصر الدوسری، سلمان الفرج، ماتئوس پریرا، سالم الدوسری، موسی مارگا و بافتیمبی گومیس. انتهای پیام /