یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مأمور امنیتی قلابی به دام افتاد + جزئیات

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
مأمور امنیتی قلابی به دام افتاد + جزئیات

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از دستگیری مامور قلابی در این شهر که از شهروندان اخاذی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، حسین رجبی، دادستان قزوین در تشریح این خبر اظهارکرد: حسب گزارشات واصله فردی با جعل عنوان خود را مامور یکی از نهادهای امنیتی معرفی کرده و با این شیوه اقدام به اخاذی از شهروندان کرده که در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای قزوین تشکیل و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری فرد متهم صادر شد.

کشف یک درمان فوری برای مبتلایان به کرونا

او افزود: متهم موصوف با ارتباط‌گیری با خانواده زندانیان مبالغ مختلفی را برای آزادی متهمین در زندان و تعیین وقت ملاقات برای آن‌ها دریافت کرده است.

رجبی گفت: با صدور دستورات قضایی لازم این مامور قلابی شناسایی و دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

این مقام قضایی استان ادامه داد: این پرونده در مرحله مقدماتی است و تحقیقات در خصوص سایر اقدامات متقلبانه این فرد ادامه داد و پس از تکمیل پرونده با صدور کیفرخواست به منظور برخورد بازدارنده به دادگاه ارسال می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم که مراقب اینگونه افراد و شیوه‌های متقلبانه مرتبط با دستگاه قضایی از جمله کارچاق کنی و دریافت پیامک‌های ابلاغیه با شماره‌های شخصی باشند و برای پیگیری‌های قضایی خود به مراجع و مسئولان قضایی مربوطه مراجعه کنند و اینگونه اقدامات را سریعاً به مراجع انتظامی و سامانه1580 (ستاد خبری حفاظت اطلاعات قوه قضاییه) اعلام کنند.

همچنین بخوانید