پنج‌شنبه 12 مهر 1403

مانع زدائی مهمترین اولویت سپاه زنجان در اجرای پروژه‌ها

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مانع زدائی مهمترین اولویت سپاه زنجان در اجرای پروژه‌ها

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: مشکلات موجود بر سر راه تولید با تدبیر مقام معظم رهبری حل می‌شود و همه دستگاه‌های اجرایی و سپاه استان زنجان در این زمینه تلاش می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در سال‌های گذشته همواره موانعی بر سر تولید وجود داشته است که مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال با عنوان سال تولید، پشتبیانی‌ها و مانع زدائی‌ها از دستگاه‌های اجرایی مطالبه مانع زدائی در امر تولید دارند.

وی با بیان اینکه مشکلات موجود بر سر راه تولید با تدبیر مقام معظم رهبری حل می‌شود، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و سپاه استان زنجان در این زمینه تلاش می کنند. این مسئول خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی و دستگاه‌های دولتی در راستای مانع زدائی و پشتیبانی از تولید گام‌هایی که برداشته‌اند که می‌تواند در این زمینه مثمر ثمر باشد. فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در سطح کشور نیز حرکت‌های خوبی برای تحقق شعار سال آغاز شده است و بسیج در کنار اقشار مختلف حضور دارد. سردار کرمی با اشاره به اینکه سپاه استان با اطلاع رسانی و اجرای پروژه‌های مختلف در راستای تحقق شعار سال گام بر می‌دارد، افزود: باید همه دستگاه‌های اجرایی همکاری کرده و شعار سال را محقق کنند. انتهای پیام /