یک‌شنبه 8 مهر 1403

مجتمع فرهنگی رفاهی در روستای درک کنارک ساخته می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مجتمع فرهنگی رفاهی در روستای درک کنارک ساخته می‌شود

چابهار - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: پیگیری‌هایی در خصوص ساخت مجتمع فرهنگی و رفاهی در روستای درک شهرستان کنارک با توجه به ظرفیت‌های گردشگری این منطقه انجام شده است.

سلطانعلی میر روز سه‌شنبه در دیدار با اساتید و مدیران دانشگاه آزاد چابهار اظهارداشت: با توجه به ظرفیت‌ها و موقعیت راهبردی این شهرستان، ظرفیت انسانی اعضای هیات علمی و کارکنان به لحاظ توان علمی و امکان رشد و گسترش آموزش، پژوهش منطقه‌ای و تحصیلات تکمیلی نیاز است همه نیروها به دور از هر گونه حواشی و صرفا با نگاه روبه جلو و با همدلی در جهت این اهداف صادقانه تلاش کنند.

وی افزود: از برنامه‌های پیش رو که به جد پیگیر آن هستیم تبدیل پردیس‌های آموزشی به مراکز مستقل دانشگاهی و جذب هیات علمی متعلق به خود آن مراکز و کادر اداری لازم جهت اداره آنها هستیم که خوشبختانه تا کنون نتایج قابل قبولی هم در این خصوص داشته‌ایم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل چابهار نیز اظهارداشت: بیش‌از پنج هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و موقعیت خوبی نسبت به سایر دانشگاه‌ها داریم.

حبیب پیری از همکاران و اساتیدی که در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد چابهار همکاری می‌کنند قدردانی کرد و گفت: ما اگر بخواهیم وضعیت کنونی دانشگاه را بهتر درک کنیم لازمه آن توجه به چالش‌ها و مسائلی که دانشگاه از گذشته با آن روبرو بوده و هم‌اینک به نوعی با آن روبرو است بپردازیم.

به گزارش ایرنا کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار سوالات، مشکلات و نقطه نظرات خود را با رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان وبلوچستان در میان گذاشتند.

*س_برچسب‌ها_س*