یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

مجتمع پتروشیمی

مجتمع پتروشیمی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی از قطع شدن گاز اکثر پتروشیمی‌هایی که از گاز متان استفاده می‌کنند به علت برودت هوا خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: نسخه جدید سند توسعه و تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی، همراه با موارد تکمیلی بیشتر شامل رویکردهای کلان راهبردی، آمار به‌روز بازار محصولات پتروشیمی و... در مراحل نهایی طراحی قرار دارد.

وب‌گاه عصر ایران

شرکت انرژی قطر پیشتر در ژانویه 2023، توافقنامه‌هایی برای سرمایه گذاری نهایی با شرکت پتروشیمی «شفرون فیلیپس» امضا کرد و دو طرف شرکت مشترکی تاسیس کردند که 70 درصد از آن متعلق به شرکت انرژی قطر و 30 درصد از آن متعلق به شرکت شفرون فیلیپس است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید غلامحسین گرشاسبی در حاشیه نمایشگاه ایران پتروکم با اشاره به اینکه احداث واحد پتروشیمی ایلام مدت 17 سال در دولت‌های مختلف به طول انجامید اظهار کرد: با توجه به اینکه در امکان سنجی اقتصادی یک طرح عادی در کشور حدود 36 ماه و یک طرح سنگین 48 ماه نیاز به زمان برای احداث دارد متاسفانه احداث این واحد پتروشیمی 17 سال طول کشید. وی با اشاره به چالش‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی، گفت: فعالیت تمامی جایگاه‌های عرضه CNG در سراسر استان به مدت 24 ساعت تعطیل شد، همچنین فعالیت سالن‌های ورزشی و فرهنگی سطح استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست، از درخشش این سازمان در دریا و اقیانوس در دوران بعد از انقلاب اسلامی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جواد اوجی در دومین نمایشگاه روایت پیشرفت که در مشهد در حال برگزاری است، در ارائه گزارش عملکرد وزارت نفت دولت سیزدهم با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی تا امروز دستاوردهای خوبی در صنعت نفت نصیب کشور شده است، اظهار کرد: در دولت سیزدهم فعالیت‌ها در صنعت نفت شتاب بالایی گرفته است. وی ادامه داد: صنعت نفت و گاز کشور، پیش از انقلاب به طور کامل وابسته...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر نفت گفت: روزانه در بخش بالا دست تولید نفت نزدیک به 3 میلیون و 400 هزار بشکه و تولید گاز خام به میزان بیش از یک میلیارد متر مکعب در حال انجام است

وب‌گاه فرارو

23 پالایشگاه گازی با برداشت روزانه یک میلیارد مترمکعب داریم که در این ایام سرد سال به همت شرکت ملی گاز ایران رکورد تزریق 856 میلیون مترمکعب گاز شیرین به شبکه سراسری ثبت شد و با وجود هوای سرد تأمین گاز پایداری داشتیم و در هیچ منطقه‌ای قطعی گاز نداشتیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر نفت گفت: با سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده، 150 هزار بشکه به ظرفیت تولید نفت و 28 میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور افزوده می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

اوجی گفت: با وجود هوای سرد تأمین گاز پایداری داشتیم و در هیچ منطقه‌ای قطعی گاز نداشتیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اوجی گفت: با وجود هوای سرد تأمین گاز پایداری داشتیم و در هیچ منطقه‌ای قطعی گاز نداشتیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جواد اوجی امروز (سه‌شنبه، 17 بهمن‌ماه) در آیین بهره‌برداری از هفت پروژه نفتی و گاز با تبریک ایام دهه فجر و تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: 2.2 میلیارد دلار ارزی و 200 میلیارد تومان ریالی در این هفت پروژه سرمایه‌گذاری شده است که با این سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده، 150 هزار بشکه به ظرفیت تولید نفت و 28 میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عده‌ای خام‌فروشی نفت را از معضلات مهم کشور بر‌می‌شمارند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به رشد صنعت پتروشیمی کشور پس از انقلاب اسلامی با تکیه بر خودباوری و جوانان متخصص گفت: 6 مجتمع پتروشیمی پیش از انقلاب اسلامی به 75 مجتمع پتروشیمی رسیده است و این میزان تا پایان امسال به 80 مجتمع در چرخه صنعت پتروشیمی کشور افزایش می‌یابد.