یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

مجتمع پتروشیمی

مجتمع پتروشیمی

وب‌گاه گسترش

"ماه لند، یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی در جنوب کشور، با مشارکت پرتعداد افراد معروف و محبوب کشور، عنوان پرچهره‌ترین پروژه سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است. این مجتمع چند منظوره با همکاری باشگاه‌های پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس، همچنین با مشارکت شهرداری ماهشهر در حال ساخت و توسعه است." پروژه چند منظوره ماهلند واقع در بندر ماهشهر، هاب پتروشیمی خاور میانه و برکرانه آب های نیلگون...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابراهیم رئیسی که امروز 30 آذر 1402 به گلستان سفر کرده به فساد مالی چای دبش واکنش نشان داد. ابراهیم رئیسی که امروز 30 آذر 1402 به گلستان سفر کرده به فساد مالی چای دبش واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس دولت سیزدهم گفت: کوچکترین رابطه غیرسالم اداری در دولت سیزدهم قابل پذیرش نیست. مردم باید در عمل ببینند که گره از کارشان باز می‌شود. ممکن است دشمنان بخواهند فسادنمایی کنند اما برنامه...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس دولت سیزدهم گفت: کوچکترین رابطه غیرسالم اداری در دولت سیزدهم قابل پذیرش نیست. مردم باید در عمل ببینند که گره از کارشان باز می‌شود. ممکن است دشمنان بخواهند فسادنمایی کنند اما برنامه ما در دولت فسادزدایی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم به هیچ وجه فساد را بر نمی تابد و کوچکترین رابطه غیرسالم اداری در این دولت قابل پذیرش نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر نفت گفت: در مجموع 72 مجتمع پتروشیمی در ایران وجود دارد و سالانه 16 میلیارد دلار از این صنعت صادرات داریم.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: 20 طرح مهم پتروشیمی همسو با مسیر توسعه زنجیره ارزش افزوده پتروشیمی برای سرمایه‌گذاری به هلدینگ‌های بزرگ کشور معرفی و پیشنهاد شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از خودکفایی 97درصدی در تأمین کاتالیست صنعت پتروشیمی خبر داد و گفت: تا پایان دولت جشن خودکفایی در تأمین کاتالیست را برگزار خواهیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کاتالیست‌های LTS و Methanation تولید شده در شرکت گسترش فناوری خوارزمی در راکتور‌های واحد آمونیاک پتروشیمی هنگام بارگذاری و مورد استفاده قرار گرفت. پتروشیمی هنگام با ظرفیت تولید 2200 تن آمونیاک در روز در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی (فاز 2 طرح‌های پتروشیمی) قرار دارد. این مجتمع پتروشیمی در سال 1387 قرارداد خرید لیسانس و بسته مهندسی پایه واحد آمونیاک...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید نوراله میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت‌مدیره پتروشیمی تبریز در هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال، موفق به دریافت این عنوان شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - عملیات اجرایی ابرپروژه پتروشیمی سیگلوشهرستان لامرد با میزان سرمایه گذاری افزون بر160 هزار میلیارد ریال امروز جمعه در جریان سفر استانی دور دوم رئیس جمهور و هیات دولت به استان فارس و در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز_ایرنا_ پالایشگاه میعانات گازی مُهر همزمان با سفر رییس‌جمهور به استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی احداث مجتمع پتروشیمی سیگلو لامرد نیز آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - قائم مقام شرکت پترول از هدف گذاری تولید 40 تن پلی اتیلن سنگین در مجتمع پتروشیمی ایلام برای در ساعت خبر داد و گفت: تامین خوراک این مجتمع برای ارتقای ظرفیت تولیدی یکی از اولویت های اصلی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تاثیرگذاری ابزار‌های مالیاتی بر توسعه زنجیره ارزش از مهمترین پرسش‌هایی است که اقتصاد ایران به پاسخ آن نیاز مبرم دارد.. برای پاسخ به این پرسش باید گفت، وضعیت مالیاتی و توسعه‌ای 20 مجتمع پتروشیمی کشور که از نظر مکان یابی، میزان مالیات پرداختی و سهم آن از درآمد‌های واحد، تنوع یا عدم‌تنوع محصولات، وجود مجتمع‌های خوراک مایع، گازی متفاوت بوده‌اند باید...