یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

مجتمع پتروشیمی

مجتمع پتروشیمی

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به فلرسوزی در شهرستان‌های عسلویه و کنگان گفت: ایفای نقش پیوست‌های محیط زیستی در اجرای پروژه‌های اقتصادی و صنعتی در راستای حفاظت از محیط زیست در منطقه ضروری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: با هدف مدیرت مصرف و رسیدن گاز به مشترکان خانگی گاز دو مجتمع صنعتی پتروشیمی و سیمان در مرکز استان خراسان شمالی قطع شد.

وب‌گاه گسترش

شهرک هزار هکتاری اترک با وسعت افزون بر 250 هکتار، فرصتی برای کاهش مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار در گلستان با استقرار صنایع بزرگ، متوسط و کوچک است که تکمیل زیرساخت‌ها و حمایت بیشتر دولت رسیدن به این اهداف را امکان‌پذیر می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو - ندا زارعی: کسری و ناترازی گازی که در کشور وجود دارد، به طور مقطعی و در ماه‌های سرد سال دامن‌گیر صنایع مختلف کشور می‌شود. به دلیل اینکه صنایع مختلف کشور وابستگی بالایی به گاز دارند، در روز‌های سرد سال که با کمبود گاز مواجه می‌شوند، مشکلات مختلفی برای ادامه کار ایجاد می‌شود. بر اساس گزارش منتشر شده از مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، در حال حاضر، 80 درصد...

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو - حنانه فقیه‌منزه: بنزین یک کالای مهم و استراتژیک است که سیر تولید آن در ایران با فراز و فرود‌های زیادی همراه بوده است. سیاست‌های اجرا شده و تحریم‌ها در دهه 80 تاثیر بسزایی در آینده تولید این سوخت مهم در کشور داشت. فرآورده‌های نفتی از جمله حامل‌های انرژی هستند که در توسعه و پیشرفت نقش قابل توجهی دارند. یکی از این فرآورده‌ها که در حمل و نقل اهمیت ویژه‌ای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور بین الملل قوه قضاییه گفت: تمامی تشریفات قانونی پرونده ترور سردار شهید سلیمانی به اتمام رسیده و پرونده وارد فاز رسیدگی قضایی شده و اولین جلسه دادگاه، اوایل سال آینده برگزار می شود.

وب‌گاه گسترش

تعطیلی روز شنبه به عنوان اقدام استراتژیک می‌تواند تأثیرات ارزنده‌ای بر مبادلات بانکی و تعاملات بین‌المللی در کشورمان داشته باشد. این تغییر همچنین به گشایش هرچه بیشتر در تجارت بین‌الملل منجر می‌شود و به رشد کوتاه‌مدت و بلندمدت شاخص‌های اقتصادی ایران و نقش‌آفرینی در مناسبات بازار‌های جهانی یاری می رساند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: نزدیک به دو سال است که کنسرسیومی تشکیل شده و آمادگی سرمایه‌گذاری حدود یک‌میلیارد دلاری در دو میدان گازی است، اما بروکراسی اداری و تعلل وزارت نفت، موجب طولانی شدن روند قرارداد شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اندیشه بهره برداری بهینه از منابع، ذخایر نفت و گاز و دستیابی به ارزش افزوده بیشتر و همچنین گسترش صنعت پتروشیمی در جهان و وجود مواد اولیه ارزان و فراوان در کشور سبب شد اندیشه تشکیل نخستین واحد پتروشیمی در ایران شکل بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نکویی گفت: صنعت پتروشیمی برای دستیابی به اهداف توسعه‌ای تا پایان برنامه هشتم نیازمند سالانه 7 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست درخصوص سفر نکردن امید (درنای سیبری) به ایران و تالاب میانکاله در سال جاری توضیح داد. مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست درخصوص سفر نکردن امید (درنای سیبری) به ایران و تالاب میانکاله در سال جاری توضیح داد. به گزارش عرشه آنلاین، غلامرضا ابدالی مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست درباره...

وب‌گاه فرارو

پتروشیمی ایلام در خصوص خودکشی 6 کارگر توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پتروشیمی ایلام در جوابیه ای توضیحاتی را در مورد گزارش ایلنا در خصوص خودکشی 6 کارگر ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پتروشیمی ایلام درباره خودکشی شش کارگر توضیحاتی منتشر کرد.