یک‌شنبه 15 مهر 1403

مجلس سه شنبه جلسه غیرعلنی دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مجلس سه شنبه جلسه غیرعلنی دارد

تهران - ایرنا - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی کشور در جلسه غیر علنی روز سه شنبه مجلس بررسی می‌شود.

الیاس نادران نماینده تهران در جلسه علنی امروز - یکشنبه - در جریان قرائت گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درباره وضعیت اقتصادی کشور در تذکری گفت: مجلس شورای اسلامی باید گزارشات مرکز پژوهش‌ها را استماع کند اما بخشی از این گزارش‌ها علنی و بخشی دیگر غیرعلنی است. باید واقعیات اقتصادی در جلسه غیرعلنی به اطلاع نمایندگان برسد و بعد در جلسه علنی گزارش‌ها ارائه شود.

وی پیشنهاد کرد: موضوع گزارش مرکز پژوهش‌ها به جلسه روز سه‌شنبه موکول شود تا در جلسه غیرعلنی واقعیات اقتصادی به مردم گفته شود تا آنها حق اظهارنظر هم داشته باشند که بتوان درباره مشکلات کشور چاره‌اندیشی کرد. نادران گفت: اگر قرار باشد حرف‌های شیک و روزنامه‌ای زده شود مفید نخواهد بود و مشکلی را حل نمی‌کند در نهایت هم هیچ اثری در لوایح و طرح‌های مصوب و اقدامات نظارتی مجلس شورای اسلامی هم نخواهد داشت.

علی نیکزاد نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی در پاسخ وی گفت: برای روز سه‌شنبه از دوستان دیگری دعوت شده است. آقای قاسمی مباحث علنی را بیان می‌کنند در جلسه غیرعلنی وزرا نظرات خود را می‌گویند، لذا هیات رییسه تصمیم گرفته که از وزرا برای گزارش و مباحث مختلف دعوت کند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*