پنج‌شنبه 19 مهر 1403

مجموعه ورزشی روستای «کوییک عزیز» سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مجموعه ورزشی روستای «کوییک عزیز» سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید

قصرشیرین - ایرنا - مجموعه ورزشی چند منظوره روستای «کوییک عزیز» از توابع بخش مرکزی شهرستان سرپل‌ذهاب روز شنبه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور جانشین سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و جمعی از مسوولان این شهرستان به بهره‌بردای رسید.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب روز شنبه در آیین افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره روستای کوییک عزیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت: این سرسرای ورزشی چند منظوره با مساحت یک هزار و 60 مترمربع با بیش از سه میلیارد و 400 میلیون تومان برای استفاده و رفاه حال جوانان این منطقه مرزی به همت سپاه ناحیه سرپل ذهاب احداث شده است.

سرهنگ پاسدار نوروز اکبری افزود: در راستای خدمت به مردم و افزایش سلامت عمومی جامعه به ویژه قشر جوانان همه نهادها در کنار سپاه و با همکاری یکدیگر در مقابله با آسیب های اجتماعی و افزایش رغبت به ورزش در کنار هم برآمده ایم.

جانشین سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه نیز در ادامه ضمن گرامیداشت یاد شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و تکریم خانواده های ایثارگران، گفت: پس از زلزله سال 96 در این منطقه تلاش کنیم تا دوباره با ایجاد فضاها و تجهیزات ورزشی در محلات و روستاها نشاط اجتماعی را در بین مردم بویژه جوانان فراهم سازیم.

سردار مرتضی مرادی با بیان این که شور سازندگی موجب نشاط اجتماعی و تزریق روحیه امید و طراوت در جامعه می شود، اضافه کرد: موج خدمت رسانی به برکت بسیج در سراسر کشور همچون دریایی در جریان است و باید شکرگزار این نعمت باشیم.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش 90هزارتن جمعیت و 48کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان سال 96 در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.

این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 932 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، 103 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزیی دید.

البته در زلزله 6.4 ریشتری یکشنبه چهارم آذر 97 هم 771 مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*