یک‌شنبه 15 مهر 1403

محجبه های البرز برای تهیه لباس با مشکل مواجه هستند / رشد قارچ‌گونه مدلینگ‌های حجاب در اینستاگرام

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
محجبه های البرز برای تهیه لباس با مشکل مواجه هستند / رشد قارچ‌گونه مدلینگ‌های حجاب در اینستاگرام

محدثه آقایی گفت: امروز، محجبه های استان البرز برای تهیه لباس با مشکل مواجه هستند، زیرا در فروشگاه های پوشاک، لباس هایی متناسب با پوشش اسلامی پیدا نمی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محدثه آقایی یکی از طراحان مد و لباس در البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: متاسفانه در سایه بی توجهی و عدم ساماندهی طراحان مد و لباس در کشور، مدلینگ های حجاب در اینستاگرام به طرز غیر قابل باوری در حال رشد هستند.

وی ادامه داد: تاثیر این مدلینگ های حجاب را به وفور در فروشگاه های پوشاک استان مشاهده می کنیم. آقایی افزود: امروز، محجبه های استان البرز برای تهیه لباس با مشکل مواجه هستند، زیرا در فروشگاه های پوشاک، لباس هایی متناسب با پوشش اسلامی پیدا نمی کنند. این طراح مد تصریح کرد: متاسفانه حجاب استایل های اینستاگرام مروج حجاب نیستند، بلکه مانکن لباس هستند و مد و فرهنگ غربی را به طور غیر مستقیم به مخاطب القا می کنند. وی با بیان اینکه مسئولان و متولیان فرهنگی استان باید از طراحان پوشاک ایرانی اسلامی حمایت کنند، بیان کرد: بسیاری از طراحان پوشش اسلامی در استان به سختی سرپا مانده اند و تمام مشکلات را بدون حمایت و به تنهایی به دوش می کشند. این طراح مد در خاتمه تاکید کرد: متاسفانه حجاب استایل ها به صورت قارچ گونه در اینستاگرام در حال رشد هستند و باید جلوی آنها گرفته شود، زیرا ضمن ترویج بی حجابی در جامعه، فرهنگ غربی را نیز به خورد جامعه می دهند.

انتهای پیام /