یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناسان بر این باورند که رژیم صهیونیستی با برقراری روابط با امارات درصدد اختلاف افکنی و منزوی کردن این کشور است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل منطقه گفت: رژیم صهیونیستی سعی دارد که بحث ایران هراسی را در منطقه برای کشور‌های عربی بسیار پر رنگ کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار جرد کوشنر مشاور ویژه کاخ سفید، مخالفت خود را در مورد فروش جنگنده‌های اف 35 از سوی آمریکا به امارات اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - مشاور امنیت ملی ترامپ مدعی شد فشار حداکثری آمریکا بر ایران باعث شد تا امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی به توافق دست یابند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، توییت برادر «عبدالله دوم»، پادشاه اردن در محکومیت توافق اخیر امارات عربی متحده و رژیم صهیونیستی باعث ایجاد جنجال در فضای مجازی و رسانه‌ها شد. «علی بن حسین»، مدیر «مرکز ملی امنیت و مدیریت بحران‌ها» در اردن که برادر ناتنی پادشاه این کشور است، امروز چهارشنبه صبح مقاله وب‌سایت «میدل‌ایست آی» را تحت عنوان «توافق امارات و اسرائیل، دستاورد بود یا خیانت؟»...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا امروز (چهارشنبه) در ادامه سفر دوره‌ای به منطقه، وارد بحرین شد و با «سلمان بن حمد آل خلیفه» ولعیهد این کشور درباره مسائل منطقه گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «تساحی هنگبی» وزیر امور شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی و عضو حزب لیکود، اعلام کرد که این رژیم حتی با فروش یک پیچ از جنگنده «اف 35» به هرکشوری در خاورمیانه از جمله امارات متحده عربی مخالف است.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - وزیر امور خارجه انگلیس روز سه شنبه در دیدار با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام‌الله خواستار از سرگیری مذاکرات صلح با رژیم صهیونیستی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا روز سه شنبه در ادامه سفر دوره‌ای خود به منطقه، وارد بحرین شد. بنا به اعلام رسانه‌ها پامپئو در سفر دوره‌ای کنونی خود به منطقه به دنبال کشاندن برخی رژیم‌های عربی به سمت روند علنی سازش با رژیم صهیونیستی نظیر اقدام اخیر امارات است. رژیم صهیونیستی و امارات می‌گویند که کشورهای عربی بیش‌تری را برای برداشتن گام‌هایی مشابه...

خبرگزاری دانا

وزیر خارجه آمریکا روز سه‌شنبه تلفنی با ولیعهد ابوظبی درباره توافق سازش امارات با رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا و «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی در تماسی تلفنی درباره مناسبات دو کشور و همچنین توافق عادی‌سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی گفت وگو کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، امارات عربی متحده که اخیرا با رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط توافق کرده است، تاریخچه‌ای طولانی در اعمال فشار به گروه‌های مقاومت فلسطینی دارد. برخی از منابع مقاومت فلسطین ضمن انتقاد از «تلاش گسترده امارات در دهه اخیر برای از بین بردن منابع حمایتی از مقاومت فلسطین در کشور‌های عربی» گفتند که این کشور، از سایر کشور‌های عربی، بیشتر، مطالبات رژیم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: رژیم صهیونیستی که قادر به دفاع از خود نیست نمی‌تواند امنیت را برای کشور‌هایی مانند امارات که به سازش با آن روی آورده‌اند، تأمین کند.

خبرگزاری ایسنا

ده روز از اعلام توافق امارات و اسرائیل برای برقراری روابط و امضای پیمان صلح می گذرد. بسیاری از حقایق این رویداد و ابعاد واقعی این موضوع برای کارشناسان امر از همان روز اول مشخص بود. اما گذشت ده روز از این توافق و تحولات ده روزه اخیر ابعاد دیگری را نیز روشن نموده و تصویر بهتر و واضح‌تری از هزینه های واقعی امارات و خسارت های احتمالی آن به دست داده است.