جمعه 10 فروردین 1403

مدافعان حرم از حریم ملت ایران دفاع کردند / مرزهای امنیتی ایران تا عراق و سوریه گسترش یافته است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مدافعان حرم از حریم ملت ایران دفاع کردند / مرزهای امنیتی ایران تا عراق و سوریه گسترش یافته است

تهران - ایرنا - نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که مدافعان حرم از حریم ملت ایران دفاع کردند، گفت: مرزهای امنیتی ایران تا عراق و سوریه گسترش یافته است.

عبدالرضا مصری در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا بیان اینکه عده‌ای دیگر مغرضانه علیه مدافعان حرم صحبت می کنند، اظهار داشت: افرادی که مغرضانه نظر می دهند از نقش دشمنان به طور کامل آگاه هستند، دشمنان به دنبال اجرای طرح نیل تا فرات بودند و می‌خواستند مرزهای رژیم صهیونیستی را به ایران گسترش دهد برخی افراد مانند پادشاهان قاجار می خواستند در قصرهای خود بنشیند فقط تهران را برای خود نگه دارند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشورهای مقتدر مرزهای خود را از نظر امنیتی گسترش می‌دهد اگر چه از نظر جغرافیایی گسترش ندهد به عنوان مثال آمریکا مرزهای خود را در آمریکای لاتین، افغانستان و عراق گسترش داده بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدافعان حرم با دو هدف دفاع و صیانت از حرم اهل بیت و حفظ حرمت ملت ایران وارد جبهه مقابله با شقی‌ترین دشمنان شدند.

مصری تصریح کرد: با ورود مدافعان حرم به سوریه و عراق به جای اینکه نیروهای نظامی ما در مرزها با دشمنان بجنگند، مدافعان حرم در عراق و سوریه به جنگ دشمنان رفتند و اجازه جسارت دشمنان به مرزهای ایران را ندادند.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم و شهدای آنها اجر بسیار بزرگی نزد پروردگار دارند، گفت: مدافعان حرم از حریم حرم اهل بیت و حریم ملت ایران دفاع کردند و اجازه جسارت به این دو حریم مقدس را ندادند. این جوانان خود به استقبال خطر رفتند و از جان مایه گذاشتند.

وی اظهار داشت: داعش بخشی از خاک عراق را اشغال کرده بود و هدف آنها اشغال ایران بود اما مدافعان حرم اجازه جسارت آنها به مرزهای ایران را ندادند.

برچسب‌ها