شنبه 29 اردیبهشت 1403

مدافعان حرم فتنه بزرگ قرن را خاموش کردند / بیداری اسلامی عامل ایجاد جبهه مقاومت بود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مدافعان حرم فتنه بزرگ قرن را خاموش کردند / بیداری اسلامی عامل ایجاد جبهه مقاومت بود

تهران - ایرنا - نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مدافعان حرم فتنه بزرگ قرن را در منطقه خاموش کردند.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با بیان اینکه مدافعان حرم فتنه بزرگ عصر ما را خاموش کردند، گفت: اگر مدافعان حرم نبودند حداقل نیم‌قرن همه کشورهای اسلامی و جهان درهم پیچیده می‌شدند و مسیر برای سلطه آمریکا و صهیونیست‌ها در منطقه باز می شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر مدافعان حرم نبودند داعش در همه کشورهای اسلامی و جهان تروریسم خشن را پیش می برد و لذا همه دنیا مدیون مدافعان حرم و سردار سلیمانی هستند اگر سازمان ملل دارای مدیریتی عاقلانه بود مدال شجاعت بین المللی را به سردار سلیمانی می داد که جهان را از لوث وجود این تروریست‌ها پاک کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز جای قاتل و شهید را عوض می کنند، اظهار داشت: هر کسی که علیه مدافعان حرم حرف بزند رهرو آمریکا و اسرائیل است.

نایب رییس فراکسیون انقلاب اسلامی در خصوص بیداری اسلامی گفت: بیداری اسلامی برای مبارزه با سلطه آمریکا در کشورهای اسلامی ایجاد شد و به جبهه مقاومت در منطقه تبدیل شد و جلوی طرح آمریکا برای ایجاد خاورمیانه بزرگ را گرفت و خاورمیانه مقاومت را ایجاد کرد.

میرتاج الدینی ادامه داد: اما دشمنان به نام بهار عربی فتنه داعش را ایجاد کردند، بیداری اسلامی همچنان در منطقه ادامه دارد و روز به روز قوی‌تر می‌شود و این قدرت را مدیون سردار جبهه مقاومت، سردار سلیمانی است.

برچسب‌ها