شنبه 31 شهریور 1403

مدال برنز کاتای تیمی آقایان و بانوان در آسیا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مدال برنز کاتای تیمی آقایان و بانوان در آسیا

در ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، تیم‌های کاتای تیمی آقایان و بانوان کشورمان به مدال برنز دست یافتند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روز دوم بیستمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، از بامداد امروز (شنبه) در شهر هانگژو چین با برگزاری رقابت‌های کاتای تیمی آقایان و بانوان پیگیری شد و نمایندگان کشورمان موفق به کسب دو مدال برنز شدند.

در رقابت‌های کاتای تیمی آقایان تیم کشورمان با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، میلاد فرازمهر و علی زند ابتدا با امتیاز 38.30 بر 36.10 مقابل تیم کامبوج به برتری رسیدند. سپس مقابل تیم عراق با امتیاز 38.5 بر 38 به پیروزی دست یافتند، اما در نیمه نهایی مقابل تیم کویت نایب قهرمان آسیا با امتیاز 39.4 بر 39.7 و با اختلاف تنها 0.3 نتیجه را واگذار کردند و راهی رقابت کسب مدال برنز شدند. تیم کشورمان در نهایت در دیدار رده‌بندی با برتری مقابل تیم کویت به مدال برنز آسیا دست یافت. 

در کاتای تیمی بانوان نیز تیم کشورمان با ترکیب زینب السادات حسینی، ملیکا عزتی و سپیده امینی پس از قرعه استراحت مقابل تیم تایلند با امتیاز 39 بر 37.4 به برتری رسیدند، اما در دیدار نیمه‌نهایی با امتیاز 39 بر 40.4 مغلوب تیم ژاپن شدند و از راهیابی به به فینال بازماندند. تیم ایران در دیدار رده‌بندی مقابل کاتای تیمی فیلیپین با امتیاز 38.5 بر 37.1 پیروز میدان شدند و به نشان برنز رسیدند.

در ادامه مسابقات رقابت‌های کاتای انفرادی بانوان و آقایان و رقابت‌های کومیته تیمی آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.