جمعه 7 اردیبهشت 1403

مدرسه 12 کلاسه قدس کنگان با حضور وزیر نفت افتتاح شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مدرسه 12 کلاسه قدس کنگان با حضور وزیر نفت افتتاح شد

مدرسه 12 کلاس قدس کنگان صبح امروز در ارتباط ویدیویی با وزیر نفت، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ششمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ ابراهیم احمدی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان بوشهر اظهار داشت: در ادامه افتتاح پروژه‌های نوسازی مدارس به مناسبت هفته دولت صبح امروز با دستور وزیر نفت مدرسه 12 کلاس قدس کنگان افتتاح شد.

مدیرکل اداره نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان بوشهر افزود: این پروژه در زیربنای 1692 و محوطه‌سازی 2838 متر مربع صورت گرفته است.

وی با تشریح جزئیات بیشتر از این مدرسه ادامه داد: 234 متر طول دیوار کشی مدرسه حافظ شد که به یاری خداوند در سال جاری و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش‌آموزان عزیز قرار گرفت.

احمدی اظهار کرد: مدرسه 6 کلاسه حافظ در پایه ابتدایی با اعتبار بالغ‌بر 13 میلیارد و 500 میلیون تومان، با مشارکت شرکت ملی نفت ایران به پایان رسیده است.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: تا به امروز علاوه‌بر افتتاح اولین استخر دانش‌آموزی استان که قریب به 10 سال از شروع آن گذشته بود چندین مدرسه در سطح شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام /